۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۰۱۸۹۴

ناجا محدودیتی برای اعزام نیرو به مناطق سیل‌زده ندارد

ناجا محدودیتی برای اعزام نیرو به مناطق سیل‌زده ندارد
فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی هیچ محدودیتی در اعزام نیرو برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار "حسین اشتری" در دیدار با مردم شهرستان پلدختر و کارکنان انتظامی مستقر در این شهر با تاکید براینکه به هیچ عنوان موارد اعلام شده مبنی بر ناامنی قابل قبول نیست، اظهار کرد: نیروی انتظامی هیچ محدودیتی در اعزام نیرو برای امدادرسانی به مناطق سیل زده ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس اعم از یگان‌های ویژه، راهور و انتظامی باید با یک مشخصه خاص برای همه مردم قابل رویت باشند تا شهروندان با دیدن آن احساس امنیت کنند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با عوامل مخل نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌شود، عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای امدادرسانی به هموطنان در مناطق سیل‌زده استفاده شود چرا که مردم در اولویت اول نیروی انتظامی هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه به امید خداوند تمامی مشکلات حل خواهد شد، گفت: باید وقوع این حادثه طبیعی را به عنوان یک آزمایش الهی قلمداد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی، رضایتمندی مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی برای ناجا اعلام و افزود: ما تا آخرین لحضه در کنار مردم هستیم.

گفتنی است مردم شهرستان پلدختر در دیدار با سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پلیس، خواستار انتقال خواسته‌های آنان به گوش مسئولان کشوری شدند.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات