۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۰۱۹۹۵
حجت الاسلام آقابابایی خبر داد؛

حضور هیأت های مذهبی برای امداد رسانی به سیل زدگان

حضور هیأت های مذهبی برای امداد رسانی به سیل زدگان
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی از حضور هیأت های مذهبی برای امداد رسانی به سیل زدگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مجید آقابابایی، مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت سیل زدگان گفت: گروه های مردمی، جهادی، روحانیون و مبلغان در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مردم سیل زده در استان به ویژه پلدختر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به ایجاد موکب ها با بسیج هیأت‌های مذهبی در مناطق سیل زده کرده است.

حجت الاسلام باباخانی با اشاره به اعزام مبلغان به سیل زدگان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ موکب برای ارائه خدمات به مردم در پلدختر راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: از همه هیأت‌های مذهبی کشور درخواست داریم که به این پویش کمک رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل زده لرستان بپیوندند.

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در ایام شعبانیه که در آستانه آن هستیم خدمات رسانی و حس برگشت به زندگی و زندگی خوب را بین مردم سیل زده لرستان ایجاد کنیم اظهار داشت: از نیمه شعبان کار وارد مرحله ساخت و ساز شده و براساس برنامه زمان‌بندی ساخت مسکن برای سیل‌زدگان ادامه یابد.

وی عنوان کرد: یک قرارگاه تبلیغی جهادی با هدف ایجاد هماهنگی در حوزه فعالیت‌های جهادی و تبلیغی تشکیل شده و فعال است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات