۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۰۲۱

بازدید نماینده مجلس خبرگان رهبری از روند خدمت رسانی به سیل زدگان

بازدید نماینده مجلس خبرگان رهبری از روند خدمت رسانی به سیل زدگان
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی نماینده مجلس خبرگان رهبری از روند ترمیم سیل بند‌های شهر سوسنگرد بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر شنبه در جمع مردم روستای سبحانیه از توابع سوسنگرد حضور پیدا کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری جهت بررسی وضعیت خدمات رسانی به سیل زدگان و ترمیم بازسازی سیل بند‌های منطقه در شهرستان سوسنگرد حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی ضمن بررسی میدانی از وضعیت مناطق و روستا‌های سیل زده اطراف سوسنگرد از نحوه خدمات رسانی مسؤولان اجرایی و امدادرسان به مردم آسیب دیده بازدید به عمل آورد.

وی در این دیدار با بیان اینکه مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردمان این مناطق بر هیچ کس پوشیده نیست، عنوان داشت: مسؤولان اجرایی و امدادرسانان موظف هستند به بهترین شکل ممکن خدمات و امکانات ضروری برای اسکان مردم در این مناطق را فراهم کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر و بصورت مستمر مطالبات مردم را پیگیری کردیم، اظهار داشت: این پیگیری‌ها تا حاصل شدن نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تصریح کرد: با توجه به قول مسؤولان ار‌شد اجرایی، مطالبات معوق و مربوط آسیب‌ها و خسارت‌های سال ۹۵ زود پرداخت خواهد شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات