۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۰۲۰۳۹
پزشکیان:

مشارکت جمعی تنها راه حل مشکلات سیل زدگان است

مشارکت جمعی تنها راه حل مشکلات سیل زدگان است
مسعود پزشکیان معتقد است تنها راه حل مشکلات مناطق سیل زده حضور و مشارکت تمامی اقشار جامعه است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۸ فروردین سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق پیش از دستور خود گفت: لازم است در اولین جلسه علنی پارلمان در سال جدید، آغاز سال نو را به همکاران محترم تبریک بگویم.

وی ادامه داد: سال جدید همراه با بارش نعمات الهی شد، اما متاسفانه وقوع سیل در مناطق مختلف کام همه مردم را تلخ کرد.

پزشکیان با تاکید بر لزوم همکاری جمعی در حل مشکلات مناطق سیل زده، بیان داشت: نه تنها دولت، بلکه مجلس شورای اسلامی و یا نهاد دیگری نمی‌تواند ادعا کند این قدرت را دارد که تمام مشکلات مناطق سیل زده را می‌تواند رفع و رجوع کند.

وی با تمجید از حضور جهادگرانه نیرو‌های مسلح و گروه‌های مردمی، بیان داشت: امروز بسیج، سپاه، ارتش، هلال احمر و بسیاری از گروه‌های مردمی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

نماینده مردم تبریز در پارلمان بیان داشت: قرار بود در روز جاری با حضور نمایندگان دولت آخرین وضعیت مناطق سیل زده مورد بررسی قرار گیرد که به دلیل حضور دولتی‌ها در مناطق مختلف کشور، این جلسه با دستورکار استماع گزارش وکلای ملت در خصوص سیل اخیر منعقد خواهد شد.

پزشکیان در پایان تصریح کرد: دولت موظف است در کنار گروه‌های مردمی به احیای زیرساخت‌های مختلف در مناطق سیل زده بپردازد و مردم نیز باید با احساس مسؤولیت خود در مناطق آسیب‌دیده حضور پیدا کرده و به یاری آسیب دیدگان بپردازند. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات