۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۰۲۰۹۵
مسؤول برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان:

ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان برگزار می شود

ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان برگزار می شود
مسیب زاده گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان امسال شاهد برگزاری ششمین دوره خود در دو بخش دختران و پسران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا مسیب‌زاده مسؤول برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان، امروز در نشست خبری سی ‌و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری شد، گفت: امسال به برکت 40 سالگی انقلاب ما شاهد برگزاری سی و ششمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 13 میلیون دانش آموز در مدارس کشور به تحصیل علم مشغول هستند، عنوان کرد: امسال ششمین سال از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام هستیم که شمشین دوره این مسابقات با دوسال فاصله از دوره قبل در سال 95 برگزار می شود.

مسیب‌زاده با بیان اینکه ششمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان در دو بخش دختران و پسران بر گزار می شود، عنوان کرد: در بخش دختران مسابقات در رشته حفظ کل برگزار خواهد شد.

مسؤول برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان با بیان اینکه داوران این دوره از مسابقات مشترک هستند، گفت: این یک اتفاق مبارک بود که موجب صرفه جویی در هزینه ها شد در عین حال استقلال مسابقات محفوظ ماند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در آموزش و پرورش هدف نیست بلکه در راستای سطح آگاهی و علمی دانش آموزان برگزار می شود، اظهار داشت: طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم از طرح هایی بود که در آموزش و پرورش انجام شد و بیش از دو هزار و 400 تن از دانش آموزان و فرهنگیان در این طرح شرکت کردند./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات