۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۰۲۲۰۳
با هدف امدادرسانی به سیل زدگان؛

نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری گفت: هجدهمین نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی این استان با هدف امدادرسانی به سیل زدگان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، به برگزاری هجدهمین نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی این استان اشاره کرد و گفت: این نشست صبح فردا، ۲۰ فروردین ماه به میزبانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه عضو ثابت این شورا هستند، خاطرنشان کرد: تصمیمات مهم حوزه‌های علمیه استان در این شورا و با هم فکری اعضا انجام می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه نشست آتی این شورا فردا با هدف هم اندیشی در خصوص استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های نهاد‌های حوزوی برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان برگزار می‌شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌های انسانی، مالی و معنوی موجود در حوزه‌های علمیه استان برای کمک به سیل زدگان استفاده کنیم و حتما این امر انجام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک‌های غیرنقدی و نقدی عموم مردم برای ارسال به مناطق سیل زده در حال جمع آوری است، ادامه داد: به زودی این کمک‌ها به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

این مقام مسؤول همچنین با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی طلاب استان نیز به زودی به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند، گفت: این گروه‌ها در بحث کمک رسانی و توزیع اقلام ارسالی به سیل زدگان یاری می‌رسانند.

وی همچنین به اعزام برخی از طلاب استان به مناطق سیل زده در قالب موکب قمربنی هاشم (ع) استان اشاره کرد و افزود: این موکب نیز از امروز در مناطق مختلف استان خوزستان اقدام به پخت غذای گرم می‌کند و تا آرام شدن اوضاع سیل زدگان، در منطقه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام احمدی در پایان بسیج عمومی برای امدادرسانی به سیل زدگان را ستودنی دانست و اظهار کرد: یکی از مواردی که در مدیریت بحران نقش تعیین کننده دارد، بخش روانی است که در این بین طلاب می‌توانند بسیار مؤثر باشند./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
خدا خیر دهد و عاقبت این جوانان را خیر کند اینها ثمره تربیت صحیح و انقلابی هستن
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
حضور طلاب در مناطق سیل‌زده قوت قلبی برای مردم است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کمک رسانی طلاب و توزیع اقلام حوزه ارسالی به سیل زدگان تاثیر خوبی در شهرها داشته.
0
0