۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۰۲۳۰۶
در راستای کمک به سیل زدگان صورت گرفت؛

راه اندازی آشپزخانه در شهرستان پلدختر

راه اندازی آشپزخانه در شهرستان پلدختر
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از راه اندازی آشپزخانه در پلدختر خبر داد و گفت: از سوی این نهاد و گروه های جهادی پخت و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان صورت می گیرد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اقدامات و فعالیت‌های ادارات تبلیغات اسلامی در مناطق سیل زده اشاره کرد و بیان داشت: روحانیان و مبلغان در کنار مردم سیل زده پلدختر، معمولان، دورود، نورآباد، چگنی و کوهدشت هستند.

وی افزود: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، روحانیان و نیروهای تبلیغات اسلامی لرستان در مناطق سیل زده سراسر استان حضور و در زمینه امدادرسانی به آسیب دیدگان فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از تشکیل ستاد ویژه برای امدادرسانی به مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: مساجد مناطق آسیب دیده برای اسکان و امدادرسانی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: ائمه جماعات مساجد نیز همراه دیگر روحانیان و مبلغان در کنار مردم بوده و در امداد رسانی به سیل زدگان فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: حضور طلاب، روحانیان و مبلغان در بین مردم سیل زده امری مهم برای امیدبخشی به مردم و تسکین آلام مردم سیل زده استان است.

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع سیل از طریق اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی لرستان، مبلغان، مساجد، تشکل‌های دینی و قرآنی و فعالان فرهنگی این استان کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری و در مناطق سیل ‌زده توزیع می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از راه اندازی آشپزخانه در مناطق سیل زده خبر داد و عنوان کرد: پخت و توزیع غذای گرم در مناطق آسیب دیده از سیل اخیر از سوی اداره تبلیغات اسلامی انجام می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات