۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۴۷۶
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

وحدت رمز مقابله و پاسخ دندان شکن در مقابل بیانیه اخیر آمریکا است

وحدت رمز مقابله و پاسخ دندان شکن در مقابل بیانیه اخیر آمریکا است
سردار شکارچی گفت: ما به عنوان یک کشور مستقل، منسجم و متحد انقلابی در معیت نیروهای مسلح پاسخ دندان شکنی به اقدامات اخیر آمریکا دادیم.

سردار شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به تحلیل اقدامات اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر استکبار علیه تشکیلات انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روی استیصال، ضعف و ناتوانی و شکست های پی در پی آمریکا مقابل نیروهای امنیتی نظامی ایران از جمله سپاه پاسداران است.

تصمیمات آمریکا کاملا تشریفاتی و نمادین است

وی در ادامه افزود: تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا یک تصمیم کاملا تشریفاتی و نمادین است و هیچ جنبه عملیاتی، واقعی و عینی ندارد.

سردار شکارچی با اشاره به رمز مقابله در مقابل اقدامات اخیر را تنها وحدت کلمه خواند و گفت: ما به عنوان یک کشور مستقل، منسجم و متحد انقلابی در معیت نیروهای مسلح پاسخ دندان شکنی به اقدامات اخیر آمریکا دادیم و تمام تحرکات ایادی آنان را نیز تحت تاثیر نیروهای تروریستی آنان خواندیم و آنان را محکوم کردیم.

آمریکا برای عبور از مرزهای آبی حق تردد ندارد

وی تاکید کرد: تصمیم ترامپ موجب شد از نظر ما نیروهای رژیم صهیونیستی و آمریکا در غرب آسیا تروریست شمارده شود و از این پس تحرکات آبی منطقه آنان نیز حق تردد از مسیرهای جمهوری اسلامی را ندارد.

سردار شکارچی در پایان افزود: دولت سعودی و بحرین نیز از ایادی چشم گو و نوکران حلقه به گوش این رژیم منحوس اند./۸۱۱/ت310/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات