۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۰۲۵۷۴
فرمانده تیپ امام صادق:

مراقب بحران سازی اجتماعی سیاسی اقتصادی دشمن باشیم

مراقب بحران سازی اجتماعی سیاسی اقتصادی دشمن باشیم
حجت الاسلام معتمد گفت: باید مراقب سرمایه اجتماعی کشور باشیم مهم ترین مولفه امنیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی است و دشمن می خواهد این سرمایه اجتماعی را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار با حضور کارکنان و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام درسالن اجتماعات این یگان برگزار شد.

حجت الاسلام معتمد فرمانده تیپ امام صادق(ع) در این مراسم اظهار داشت: نام گذاری روز میلاد امام حسین علیه السلام  و روز پاسدار بر یک پایه اعتقادی و ایمانی و توحیدی استوار است و به معنای متصف شدن پاسداران به ویژگی های حسین بن علی علیه السلام است.

وی افزود: مهمترین این ویژگی ها این است که حسین بن علی علیه السلام در سخترین شرایط وارد میدان جهاد و دفاع از ارزش های الهی و توحیدی شد و در این میدان با همه داشته هایش مقاومت و ایستادگی کرد، بنابراین سپاه باید در این ویژگی به سید الشهدا حسین بن علی علیه السلام اقتدا کنند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام با اشاره به اقدام نابخردانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریسم بیان داشت: امروز که نظام سلطه به سردمداری آمریکا به دنبال این است که موازنه منافع ملی و امنیتی انقلاب اسلامی در منطقه و داخل کشور را به هم بزند و بحران آفرینی کند، از قدرت و نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکل گیری جبهه مقاومت در غرب آسیا و سایر کشورها به وحشت افتاده و از روی حماقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریسم قرار داده است.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به توطئه دشمن در بهره برداری از مسائل و مشکلات به عنوان پیشرانهای کاهش آستانه تحمل مردم اظهار داشت: دشمن قصد دارد با بهره گیری از گروهک ها و جریان های تروریستی نفاق و جریان های التقاطی و تکفیری با تمرکز بر محرکه های اجتماعی و تشدید تحریم و جنگ اقتصادی در قالب استراتژی فشار از بیرون و بی ثبات سازی در درون جامعه ها را درگیر مسائل و مشکلات تصنعی کند

وی ادامه داد: بنابراین باید مراقب سرمایه اجتماعی کشور باشیم که مهم ترین مولفه امنیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی است و دشمن می خواهد این سرمایه اجتماعی را که در چهل سال گذشته انقلاب عامل بقاء، ثبات و پایداری انقلاب بود متوقف کند یا بشکند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای جلو گیری از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان افزود: دشمن برای تحقق اهداف شوم خود در راس ابزار شتاب دهنده، از نفوذ رسانه ای و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاثیرگذار بر افکار مردم به عنوان پیشران های ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت بهره می گیرد.

حجت الاسلام معتمد افزود: بنابراین باید مراقب باشیم که دشمن نتواند به کمک ایادی منطقه ای و داخلی خود، کوچکترین موضوع اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را به چالش و بحران تبدیل کند و پدیده های اجتماعی، نارسائی ها، کاستی ها و ضعف ها را امنیتی کند و با ایجاد چالش هایی شیطانی بحران سازی کند./927/

عباس قاسم پور
ارسال نظرات