۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۰۲۵۹۲
حجت الاسلام والمسلمین بدری:

خدمات سپاه پاسداران بی حد و مرز بوده است + فیلم

خدمات سپاه پاسداران بی حد و مرز بوده است + فیلم
استاد حوزه علمیه گفت: سپاه پاسداران با تمام وجود از مرزهای عقیدتی و امنیتی دفاع کرده و خدمات این نهاد مقدس بی حد و مرز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری تولیت حوزه علمیه امام القائم(عج) تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تشریح و انتقاد از سیاست شیطان خبیث در رابطه با بیانیه تروریست خواندن سپاه قدرت این نیروی انقلابی را زبانزد خاص و عام خواند و خاطرنشان کرد: جای تعجب نیست که آمریکا سپاه قدرتمند جمهوری اسلامی را تروریست می نامد، برای اینکه سپاه عزیز قدرتمند انقلاب اسلامی چهل سال است که از دستاوردهای انقلاب و ارزش ها و منافع انقلاب، منافع ملی حامی مردم بوده است.

فعالیت ها و خدمات سپاه پاسداران بی حد و مرز بوده است

وی در ادامه با اشاره به فعالیت نامحدود سپاه پاسداران و خدمات این نیروی انقلابی گفت: در همه حوادث از جریانات سیاسی گرفته تا جریانات اجتماعی در همه اینها این نیروی مقدس با تمام وجود از مرزهای عقیدتی و امنیتی از زمینی گرفته تا هوایی این امنیت را بیمه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری ابراز داشت: این عزیزان فداکار مخلص خدمتگزار نه تنها جمهوری اسلامی بلکه کشورهای منطقه را نیز کنترل و حمایت کردند.

وی در ادامه گفت: اگر عنصر تروریستی صهیونیستی داعش توسط این نیروی انقلابی قلع و قم نمی شد منطقه هیچگاه روی آرامش به خود نمی دید.

استاد حوزه علمیه اشاره کرد: شهید حججی یکی از نام آورانی است که نذر می کند در صورت رضایت خانواده از حریم اهل بیت(ع) دفاع کند حال آیا اینها تروریست اند؟ از آمریکا و ترامپ تروریست تر کجا می شود پیدا کرد؟

سپاه پاسداران در قلب و دل مردم جای دارد

تولیت مدرسه علمیه امام القائم ابراز کرد: سپاه پاسداران در قلب ها و دل مردم جا دارد، هر جا نیاز به حمایتی بوده است از سیل گرفته تا زلزله ها و خدمات اجتماعی پیش قدم بوده اند و هیچ ملاکی نداشته است که فرقی میان شیعه و سنی و غیره بگذارد.

وی اظهار داشت: آمریکا بداند نتیجه اش را در آینده ای نه چندان دور خواهد دید، کاخ سیاه و ایادی آن در منطقه و جاهای دیگر خواهند دید و سپاه از گذشته قدرتمند تر و باوفا تر خدماتش را ادامه خواهد داد، شاهد این بالندگی خواهیم بود./۸۱۱/ت302/ب1

تعداد بازدید : 8
محرمی محرمی
ارسال نظرات