۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۶۰۲
آیت الله حیدری:

قرار دادن سپاه در لیست تروریسم مانور سیاسی و هیاهوی بی معنا است

قرار دادن سپاه در لیست تروریسم مانور سیاسی و هیاهوی بی معنا است
آیت الله حیدری با بیان اینکه قرار دادن سپاه در لیست تروریسم مانور سیاسی و هیاهوی بی معنا است گفت: این یک مضحکه تاریخی و نمایش سیاسی است و خود آمریکا سرآمد تروریست ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، امروز در جشن بزرگ میلاد حضرت ابالفضل العباس در روستای دهنو بیت باقر دزفول، با بیان اینکه سیل حادثه ای طبیعی است، خاطرنشان کرد: کم کاری برخی مسؤولان و انجام ندادن وظایف قانونی از جمله لایروبی رودخانه ها، ممانعت از ساخت و ساز یا کشاورزی در حریم رودخانه ها و جلوگیری از قطع درختان در جنگل ها، دلیل افزایش خسارات سیل بوده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دولت باید خسارت های وارده را جبران کند، تصریح کرد: ما فقط خسارات این سیل را مطالبه نمی کنیم بلکه دولت باید سیل 95 و 97 را نیز جبران کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سدهای خوزستان از تبدیل سیل به فاجعه ای بزرگ جلوگیری کردند، افزود: اگر سدها نبود سیل، خوزستان را به طور کامل می شست و به خلیج فارس می ریخت، کارشناسان دوره بازگشتی که برای این سیل محاسبه کردند را دوره بازگشت هزار ساله برشمردند.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رییس جمهور احمق و بی خرد آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریسم قرار داده است، گفت: این یک مضحکه تاریخی و نمایش سیاسی می باشد، خود آمریکا سرآمد تروریست ها است و صهیونیست های مورد حمایت آنها، سازنده گروه های تروریستی در منطقه و جهان هستند.

وی با بیان اینکه بنا به اعتراف ترامپ، داعش را خود آمریکا ایجاد کرده است، اضافه کرد: اگر آمریکا از این کار خود قصد تحریم اقتصادی سپاه را دارد که سالها است سپاه تحریم اقتصادی شده و اگر قصدشان رویارویی نظامی است که داعش و دولت خرافه آنها توسط مشاوران و مستشاران سپاهی و نیروهای مقاومت، شکست بزرگی خوردند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه قرار دادن سپاه در لیست تروریسم مانور سیاسی و هیاهوی بی معنا است، عنوان داشت: آمریکا بداند پهلوانان و قهرمانان ما در سپاه، بسیج و ارتش آنقدر قوی دقیق هستند که به راحتی طومار آنها را خواهند پیچید./۹۴۵۶/پ203/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات