۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۰۲۷۸۶
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

مدیران از حل مشکلات مردم غافل نشوند + فیلم

مدیران از حل مشکلات مردم غافل نشوند + فیلم
امام جمعه همدان گفت: حرف اول امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک توجه به مردم و همراهی و همدلی با آنها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در شورای اداری استان همدان با تبریک سال نو خطاب به مدیران حاضر در جلسه یادآور شد: ارزش پست و مقام ها به میزان خدمتگزاری من و شما به مردم است و اگر کسی بتواند این فرصت ها را غنیمت شمارد موفق خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مسوؤلیت در نطام اسلامی را فرصتی برای خدمت معرفی کرد و گفت: در نظام اسلامی مسؤولیت نه تنها طعمه نیست بلکه شرایطی را فراهم می کند که بتوانیم به مردم بهتر خدمت کنیم.

وی استان همدان را دارای وحدت بی نظیری عنوان کرد و بیان داشت: بنده و نهاد نماز جمعه برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات موجود در کنار همه مدیران هستیم و در کنار آن مطالبه گر خواسته های به حق مردم نیز خواهیم بود.

امام جمعه همدان توجه به نیازهای مردم را از وظایف اصلی مدیران عنوان کرد و گفت: حرف اول امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک توجه به مردم و همراهی و همدلی با آنها بود.

وی افزود: ما نیز به عنوان رهروان آن حضرت نباید از مردم غفلت کنیم و با حضور در مناطق مختلف و در بین مردم فاصله هایی که بین مردم و مسؤولان وجود داشته را از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هر چه زودتر باید برطرف شود و با جهادی عمل کردن بدانیم که چشم امیدمان به کشورهای بیگانه نباید باشد.

وی یادآور شد: ذکر این نکته ضروری است که کانال مالی اروپا دردی را از ملت ایران دوا نخواهد کرد و تصویب ان و اجرا کردنش صحیح نخواهد بود.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به وحدتی که در کشور در حمایت از سپاه پاسداران ایجاد شده است بیان داشت: همه نیروهای نظامی ما جزء پاسداران این مرز و بوم و اسلام هستند و باید از همه آن ها تقدیر و تشکر کرد./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 5
هادی شاملو
ارسال نظرات