۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۰۲۲۲۸
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

باید از نظرات نخبگان استفاده شود

باید از نظرات نخبگان استفاده شود
امام جمعه همدان گفت: به دنبال آن هستیم تا با برگزاری جلسات منظم از نظرات و ایده های دانشجویان و اساتید همدانی بهره مند شویم و در انجام امور فرهنگی از آن ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار روسا و مدیران دانشگاه های استان همدان با تبریک سال جدید و ماه های رجب و شعبان خاطر نشان کرد: تقارن این ایام ملی و معنوی با هم ان شاءالله زمینه ساز خیر و برکت فراوانی در استان و در کشور عزیزمان باشد.

وی به فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: باید از خدمات ایت الله طه محمدی که ارتباط خوبی را در بدنه مدیریتی استان خصوصا در بین جامعه نخبگان و دانشگاهیان ایجاد کرده بودند تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: البته از جایگاه و چهره علمی ایشان نیز جز این انتظار دیگری نمی رود و امیدواریم از این به بعد نیز از علم ایشان بتوانیم استفاده کافی را ببریم.

وی بسیج همگانی را برای تحقق شعار سال ضروری عنوان کرد و گفت: همه مردم و مسؤولان موظف هستند برای رونق گرفتن تولید و رفع مشکلات اقتصادی که همه با ان مواجه هستیم به میدان بیایند و هر کس در حد توانش تلاش کند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: یکی از علایق شخصی بنده برقراری ارتباط با بدنه علمی جامعه و خصوصا نخبگان بوده و هست و امیدوارم این تعاملات و ارتباطات روز به روز با برگزاری جلساتی، بیشتر و قوی تر شود.

وی استان همدان را دارای ظرفیت های علمی بسیاری دانست و گفت: به دنبال آن هستیم تا با برگزاری جلسات منظم از نظرات و ایده های دانشجویان و اساتید همدانی بهره مند شویم و در انجام امور فرهنگی از ان ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: تا به امروز بنده مشغول درس خواندن و فعالیت های علمی بودم و کارهای جانبی کمتر انجام داده ام بنابراین علاقه خاصی با کسانی که کار علمی انجام می دهند دارم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور بیشتر در جمع دانشگاهیان و دانشجویان و اساتید زمینه ساز ارتباط بیشتری با این قشر و تقویت اتحاد حوزه و دانشگاه در استان باشیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات