۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۰۲۸۱۸
امیر حاتمی:

نیروهای مسلح با تقسیم کار مناسب توانستند بحران سیل را به خوبی کنترل کنند

نیروهای مسلح با تقسیم کار مناسب توانستند بحران سیل را به خوبی کنترل کنند
وزير دفاع با اشاره به مديريت جهادي نيروهای مسلح در مواجهه با بحران سیل گفت: نیروهای مسلح و وزارت دفاع با تقسيم كار مناسب توانستند بحران سیل را به خوبی کنترل کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیر حاتمی وزير دفاع در جريان سفر به استان خوزستان و بازديد از روند خدمت رساني به سيل زدگان، با حضور در قرارگاه كربلاي نیروهای مسلح خوزستان در نشستي با فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح منطقه به بررسي آخرين اقدامات و راهكارهاي نيروهاي مسلح در مقابله با سيل اخير خوزستان پرداخت.

امير سرتيپ حاتمي در اين نشست با بيان اينكه در سه دهه اخير شاهد خشكسالي تدريجي بوده ايم و تمامي توجه ها به چگونگي برطرف كردن و گذار از اين وضعيت معطوف شده بود گفت: شرایط پیش آمده جوی کشور را با یک شرایط کاملاً متفاوت و دور از انتظار مواجه کرد.

وزير دفاع با بيان اينكه با بروز اين مشكل براي برخي استان هاي كشور، شاهد درخشش و سربلندي نيروهاي مسلح و همه دستگاه ها و نهاد هاي امداد رسان جهت مقابله با اين بحران ها بوده ايم اظهار داشت: اخلاص، تلاش و مردانگي و احساس مسئوليت ديني مردم، نيروهاي مسلح و دستگاه هاي دولتي در سيل استان هاي گلستان، ايلام، لرستان، خوزستان و شيراز مثال زدني و قابل تحسين بود.

امير سرتيپ حاتمي با اشاره به درايت، هوشمندي، موقعيت شناسي برجسته و به هنگام مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در صدور اوامرشان به نيروهاي مسلح در گسيل امكانات براي ياري رساني به سيل هاي اخير گفت: پس از فرمان مطاع فرمانده معظم كل قوا همه امكانات نيروهاي مسلح وارد ميدان شد و به صورت جهادي در اختيار مديريت بحران كشور قرار گرفت.

وزير دفاع با اشاره به مديريت خوب، جهادي و انقلابي نيروهاي مسلح در مواجهه با بحران سیل افزود: ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با تقسيم كار مناسب و كار شبانه روزي و پرحجم و پاي كار آوردن همه تجهيزات امدادي اعم از هواپيما، بالگرد، نفربر، تجهيزات فني و مهندسي و ... توانستند بحران ناشی از سیل به خوبی  کنترل کنند.

در طی اين نشست سردار عراقي جانشين نيروي زميني سپاه و مسئول هماهنگ كننده نيروهاي مسلح، فرمانده قرارگاه جنوب غرب نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، فرمانده انتظامي استان خوزستان و جمعي از فرماندهان و مسئولين ارشد نيروهاي مسلح گزارشي از روند خدمت رساني در موضوع سيل خوزستان ارائه كردند.

/841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات