۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۰۳۲۰۶
هاشمی تشریح کرد؛

فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم

فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم
مدیرکل بنیاد شهید استان قم با بیان اینکه قم دارای بیش از 11 هزار جانباز عرصه دفاع مقدس است، گفت: این استان در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران استان برتر شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امروز در جهان به اثبات رسیده است که انقلاب اسلامی با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت دست به اعمال معجزه گونه می زند، گفت: ایای اسلام ناب محمدی، پیروزی خون بر شمشیر و ایستادگی در برابر دیکتاتورها به ویژه صهیونیسم وآمریکا از برکات وجود فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: ملت ایران با حفظ اتحاد و وحدت کلمه و پیروی از ولی فقیه بداند که نیروهای مخلصشان همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یار و مددکار ملت و نظام اسلامی هستند.

هاشمی به ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید استان قم پرداخت و عنوان کرد: استان قم بیش از 11 هزار جانباز دارد که از این میان تعداد 24 نفر قطع نخاع، 245 نفر جانباز بالای 70 درصد و12 نفر جانباز بصیر دارد؛ همچنین 3 هزار و 800 دانشجوی شاهد و هزار و 59 دانش آموز شاهد در این استان تحصیل می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم با اشاره به خدمات ارائه شده به جانبازان وخانواده های شهدا تأکید کرد: ما سعی کرده ایم در زمینه بهداشت و درمان، مسکن، تعاون و زمینه های فرهنگی و قرآنی خدمات برجسته ای به این عزیزان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه استان قم در میان 36 استان کشور در زمینه خدمات رسانی به ایثارگران استان برتر شناخته شده است، گفت: برگزاری بیش از 11 هزار اردوی فرهنگی ورزشی و نصب 900 بنر از وصایای شهدا نیز از سایر فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم است./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات