۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۰۳۲۶۱
حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی خبر داد؛

برپایی قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق در مناطق سیل زده

برپایی قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق در مناطق سیل زده
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) در مناطق سیل برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)، امروز در نشست خبری جهادی دانشگاه امام صادق(ع) که در همین دانشگاه برگزار شد، گفت: طبق صریح روایات انسان فقیه به علوم مسلط و آگاه است.

وی افزود: علم عالم باید در گرفتاری مردم به داد آنان برسد و اینگونه نیست که عالم واقعی تنها انبار علمی باشد و تدریس کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی دانشگاه امام صادق(ع) را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: تقدیم شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس و حضور جهادی، عمرانی، تبلیغی در اقصی نقاط کشور از ثمرات و برکات این دانشگاه به شمار می رود.

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) درخصوص اقدام جهادی و فرهنگی دانشجویان و اساتید این دانشگاه در حوادث غمبار سیل اخیر در مناطق مختلف کشور، گفت: اعزام نیرو به مناطق سیل زده برای کمک به فعالیت های عمرانی و کمک به مردم آسیب دیده از اقدامات فرهنگی و تبلیغی این دانشگاه در روزهای اخیر بوده است.

وی با اشاره به شکل گیری قرارگاه مرکزی دانشگاه امام صادق(ع) در مناطق سیل زده، اظهار داشت: دانشجویان و اساتید این دانشگاه پس از اردوهای جهادی و تبلیغی ایام نوروزی با وقوع سیل اخیر به مناطق آسیب دیده اعزام قرارگاه خود را در این مناطق برپا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی با اشاره به اینکه نجات انسان ها چه از نظر علمی و چه هنگام وقوع بلایای طبیعی از وظایف طالبان علم به شمار می رود، عنوان کرد: آن فقاهتی را ما قبول داریم که در عرصه های، علمی، بلایای طبیعی و حتی در توطئه‌هایی که از جانب دشمنان انقلاب از قبیل آمریکا و وهابیت علیه ملت ایران صورت می پذیرد به فکر نجات مردم باشد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
خیلی خوب تا الان تونستید حضور روحانیت رو در سیل پوشش بدید، مرحبا بکم
0
1
علی یوسفیان
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
منزلت اجتماعی روحانیت همین نوع امور خیرانه و کمک به محرومان در برهه های حساس اینچنینی است.
کارکرد خدمات حوزه و روحانیت را بیشتر انعکاس رسانه ای دهید.
تبلیغات رسانه های دشمن در تخریب روحانیت را بشکانید.
موفق باشید برو بچه های رسانه ای حوزوی رسا
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.
0
0