۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۲۶۳
حجت الاسلام جعفری:

وحدت کلمه و اتحاد در برابر کفر، ره آورد اقدام اخیر آمریکا بود + فیلم

وحدت کلمه و اتحاد در برابر کفر، ره آورد اقدام اخیر آمریکا بود + فیلم
استاد حوزه گفت: در پی بیانیه اخیر آمریکا و تروریست خواندن سپاه پاسداران تمام اقشار جامعه اسلامی اعم از دولتی و مردمی، نظامی و غیرنظامی در برابر دشمن متحد شدند.

حجت الاسلام جعفری معاون تهذیب و تبلیغ مدرسه علمیه موسی بن جعفر(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به علت حمایت حوزه های علمیه از سپاه پاسداران، اعتلای کلمه حق و وحدت کلمه را مهمترین هدف تلقی ‌کرد و گفت: علت حضور همدلی و اعلام حضور و همبستگی علیه طاغوت به ویژه آمریکا و رییس جمهوری معاند و لجوج این کشور مستکبر است.

اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران حماقت محض است

وی در پاسخ به این سوال که تحلیل و نظریه حضرتعالی در رابطه با اقدام اخیر آمریکا و تروریست خواندن سپاه چیست، خاطرنشان کرد: به نظر من اقدام اخیر چیزی جز حماقت نیست اما این اقدام هرچند شر بود لکن موجب ایجاد نعمت بزرگ تجلی همبستگی شد.

وی در ادامه افزود: این لطف بزرگی بود که این نادان در حق مردم، مملکت و ملت ما کرد همانطور که می فرمایند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد این اقدام ننگین نیز موجب خیر و برکت وحدت کلمه این ملت شد.

وحدت کلمه و اتحاد در برابر کفر، ره آورد این بیانیه ننگین آمریکا بود

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: در پی بیانیه اخیر آمریکا و تروریست خواندن سپاه پاسداران تمام اقشار جامعه اسلامی اعم از دولتی و مردمی، نظامی و غیرنظامی سپاهی و ارتشی همه و همه با وحدت کلمه و انسجام و همبستگی مشت محکمی بر دهان استکبار کوباندند تا به آنها بفهمانند نقشه های شما برای ایجاد نفاق میان ما کارساز نیست./۸۱۱/ت310/ب1

تعداد بازدید : 4
محرمی محرمی
ارسال نظرات