۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۰۳۲۸۳
امام جمعه شیراز در دیدار با آیت الله موسوی جزایری:

کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را وظیفه و تکلیف می‌دانیم

کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را وظیفه و تکلیف می‌دانیم
امام جمعه شیراز با بیان اینکه درحد توان آماده همکاری با سیل‌زدگان هستیم، گفت: برای احداث منازل سیل‌زدگان پس از تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، درخدمت مردم خوزستان خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس، شامگاه گذشته در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، اظهار داشت: به محض اطلاع از نیاز استان برای کمک‌رسانی، مطلب به اطلاع مؤمنان شیراز رسانده شد که در این باره مردم با غیرت فارس کمک‌های بسیار خوبی جمع‌آوری کردند.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستانی را وظیفه و تکلیف می‌دانیم، افزود: در هر حوزه‌ای باید از افراد متخصص و توانمند بهره برده شود تا در مواقع بحرانی به خسارت‌های گسترده دچار نشویم؛ چرا که بسیاری از ضرر‌های زمان بحران به علت عدم بهره گیری از افراد خبره و متخصص حاصل می‌شود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در حد توان و بستگی به نوع نیاز آماده همکاری با سیل‌زدگان هستیم، تصریح کرد: در زمینه احداث منازل سیل‌زدگان پس از تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، در خدمت مردم خوزستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ هزار نفر از سوی مواکب استان فارس اطعام می‌شوند، تصریح کرد: مجموعه بزرگی از سپاه فجر استان فارس در شوش، شوشتر و شعیبیه در تلاش برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستد.

امام جمعه شیراز در پایان گفت: وجود آیت‌الله موسوی جزایری مایه برکت بوده و معظم له نقش محوری در حل مسائل دارد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات