۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۳۱۳

دیدار آیات اراکی و حسینی بوشهری با آیت الله موسوی جزایری

دیدار آیات اراکی و حسینی بوشهری با آیت الله موسوی جزایری
آیات اراکی و حسینی بوشهری با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ساعتی پیش آیات اراکی و حسینی بوشهری با سفر به خوزستان در جریان آخرین کمک‌های ارسال شده به سیل زدگان قرار گرفتند.

آیات اراکی و حسینی بوشهری با حضور در اهواز به دیدار آیت الله موسوی جزایری رفته و در این دیدار ضمن همدردی با سیل زدگان، آمادگی خود را برای کمک به سیل زدگان و نیز انعکاس مطالبات و خواسته‌های آیت الله موسوی جزایری درباره سیل خوزستان اعلام کردند.

در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری ضمن ابلاغ سلام اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله یزدی عنوان داشت: همدردی و همدلی ملت ایران در کمک به سیل زدگان تا حدودی می‌تواند از رنج‌های سیل زده‌هایی که زندگی شان را از دست دادند، مثمرثمر باشد.

همچنین آیت الله اراکی با بیان لزوم توجه به سیل زدگان و پرداخت خسارت هایشان عنوان داشت: روحیه همدلی و ایثار ملت ایران در کمک به سیل زدگان بی نظیر و در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه تعمیر و ساخت منازل سیل زدگان زمانبر است، تصریح کرد: از همین رو کمک همه ارگان ها، استان‌ها و صنایع را برای تسریع در روند بازسازی خواستار هستم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات