۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۰۳۵۱۳
علمای بحرین:

آل خلیفه بابت ویران شدن مساجد شیعیان در بحرین عذرخواهی کنند

آل خلیفه بابت ویران شدن مساجد شیعیان در بحرین عذرخواهی کنند
علمای بحرین ضمن تأکید بر بازسازی مساجد ویران شده در بحرین اعلام کردند که مقامات رژیم آل خلیفه بابت ویران شدن مساجد شیعیان در این کشور عذرخواهی کنند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، علمای بحرین در بیانیه ای اعلام کردند که ویران کردن مساجد از سوی رژیم آل خلیفه یکی از جنایت هایی که نشان از فصل جدیدی در ستم‌پیشگی این رژیم علیه ملت است.

علمای بحرین خواستار بنای مساجد ویران شده از سوی آل خلیفه شدند و تأکید کردند: مساجد ویران شده باید در مکان اصلی خودشان بازسازی و کسانی که در ویرانی آنها دست داشتند نیز محاکمه شوند.

این علما همجنین خواستار عذرخواهی رسمی مقامات رژیم آل خلیفه بابت ویران شدن مساجد و توقف هتک حرمت به مقدسات در این کشور شدند.

پس از انقلاب 14 فوریه بحرین در سال 2011 و با هدف مقابله با شیعیان این کشور تاکنون بیش از 38 مسجد توسط رژیم بحرین تخریب شده‌اند.

مسؤول بخش مساجد مجلس علمای شیعیان بحرین پس از اولین تخریب این مسجد گفته بود: «هزاران مسجد امام عسگری در بحرین بپا خواهیم کرد. این مسجد باید مجددا در زمین اصلی خود بنا گردد و به عنوان مسلمان از حق شرعی و حکم‌های شرعی مربوطه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.»/983/ب

ارسال نظرات