۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۶۰۳
استاندار لرستان:

پروژه های سدسازی در لرستان عملیاتی شود

پروژه های سدسازی در لرستان عملیاتی شود
استاندار لرستان گفت: سدسازی و عملیاتی ساختن این پروژه ها در لرستان امری ضروری بوده که باید مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، صبح امروز در نشست ستاد بحران استان که با حضور دکتر روحانی رییس جمهور در فرودگاه خرم آباد برگزار شد، گفت: خوشبختانه سیل اخیر خسارت جانی فراوانی نداشت.

وی با بیان اینکه هشدارهای صورت گرفته پیش از وقوع سیل از سیلاب موجب کم شدن خسارت جانی در استان شد، افزود: این امر نشان دهنده این است که اقدامات لازم قبل از وقوع سیلاب انجام شده است.

استاندار لرستان بر لزوم افزایش تخصیص آب لرستان تأکید کرد و گفت: ضروری است که با توجه به خسارت‌های وارد شده به لرستان، وزارت نیرو پروژه‌های سدسازی لرستان را عملیاتی کند.

خادمی از اقدامات رییس جمهور و تماس های تلفنی که در جریان سیل اخیر شرایط را پیگیر می شدند و دستورات لازم را صادر می‌کردند قدردانی کرد.

وی با اشاره به سفر وزرای مختلف، رؤسای سازمان‌ها و معاونین وزرا به لرستان و در جریان قرار گرفتن وضعیت مناطق سیل زده گفت: از همه بزرگان تشکر می کنیم که در سفرهای خود آنچه در توان داشتند برای لرستان به کار گرفتند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات