۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۰۳۶۱۲
روحانی:

پلدختر تنها نخواهد ماند

پلدختر تنها نخواهد ماند
رییس جمهور گفت: همین جا در جمع شما مردم پلدختر از بنیاد مسکن می خواهم خانه سازی در پلدختر و پرداخت خسارت ها را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان، ظهر امروز در جمع مردم پلدختر گفت: پلدختر جزو سرزمین دفاع مقدس است و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در بسیاری از اوقات در مسیر خوزستان از اینجا عبور می‌کردیم.

وی مردم پلدختر را مردمی فداکار و ایثارگر عنوان کرد و افزود: دراین ایام و با وقوع سیل اخیر قلب همه مردم ایران در این ایام در کنار شما بود و برای شما می‌تپید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی یادآور شد: لحظاتی پس از وقوع سیل و اینکه شما در محاصره سیل بودید دسترسی به اینجا امکان پذیر نبود و من با استاندار لرستان در تماس بودم و همه ما نگران سلامت شما مردم بودیم و صبح همان روز وقتی از سلامتی شما با خبر شدیم، همگی خوشحال بودیم.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی به پلدختر و کمک به مردم سیل زده ادامه داد: مردم مهربانی، ایثار و فداکاری خود را نشان دادند و وقتی دیدند در گرفتاری و مشکلات هستید همه در کنار شما آمدند، ارتش، سپاه، بسیج، حوزه و نیروه های مردمی به کمک شما آمدند.

رییس جمهور با بیان اینکه رسیدگی به پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده در این منطقه در اولویت دولت است، گفت: پس از خریداری زمین ساخت منازل شما در همین منطقه ادامه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: مقررات لازم را در دولت تصویب کردیم تا خسارت کشاورزان و کسبه و تولید کنندگانی که آسیب دیده‌اند پرداخت شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بیان کرد: در جمع شما مردم ولایتمدار پلدختر به رییس بنیاد مسکن می گویم که مردم این سرزمین، مردم وفادار به ایران، مردم پاسدار ایران و مردمی که در دوران دفاع مقدس تلاش و فداکاری و نقش آفرینی کردند، نیازمند و خواستار آن هستند که دولت باهمه توان در خدمت مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه هرچه سریع‌تر باید خانه سازی آغاز و خسارت مردم پرداخت شود، گفت: قرارگاه رسیدگی به مناطق سیل زده در حال فعالیت بوده و هفتگی و روزانه از مناطق سیل زده خبرگیری می‌کنیم.

پلدختر تنها نخواهد ماند

رییس جمهور بیان کرد: مردم پلدختر بدانند در کنار شما خواهیم بود تا زمانی که زندگی شما به شرایط عادی برگردد.

روحانی با اشاره به اینکه جبران خسارات و بازسازی مناطق سیل زده دغدغه رهبر انقلاب است، گفت: ما و همه مسؤولان، نیروهای مسلح و بسیج و همه مردم در کنار شما خواهیم بود./9451/پ202/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات