۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۶۹۶
حجت الاسلام والمسلمین عالی:

تمام محبتی که خداوند به ما می کند از کانال امام زمان است

تمام محبتی که خداوند به ما می کند از کانال امام زمان است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام زمان(عج) در خوشی وناخوشی شیعیان شریک است، گفت: حضرت به یاد ما هست و برای ما دعا می کند؛ مهم آن است که ما چقدر با ایشان زندگی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ویژه جشن های نیمه شعبان جشن میلاد با سعادت امام زمان(عج) با حضور گسترده عاشقان و دلدادگان مهدی موعود در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی استاد حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به عظمت و جایگاه شب نیمه شعبان به برخی از اعمال این شب اشاره کرد و اظهار داشت: در این شب یکی از انوار الهی و آخرین امام پای به عرصه وجود گذاشت و دنیا را کامل کرد، چراکه عالم بدون بنده خالص و کامل خدا همیشه ناقص است.

وی افزود: باید همه ما جایگاه ویژه حضرت ولی عصر(عج) را درک کنیم، چراکه اگر حجت خدا روی زمین نباشد عالم از بین می رود زیرا دیگر هدفی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی اوقات شبهات نامربوطی در ارتباط با حضرت صاحب الزمان(عج) مطرح می شود، گفت: یکی از این شبهات در ارتباط با طول عمر آن حضرت است، در حالی که شیعه معتقد است تا دنیا وجود دارد باید حجت خدا هم روی زمین باشد و هیچ دلیلی وجود ندارد که عمر طولانی را محال بدانیم.

وی تصریح کرد: مطابق روایات ما حضرت ولی عصر(عج) حال شیعیان را درک می کند، در خوشی و ناخوشی آنها شریک است و به همین جهت سفارش شده که روز خود را با عهد با ایشان آغاز کنیم و زندگی خود را با نام و یاد حضرت بقیة الله(عج) گره بزنیم.

این کارشناس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرگذشت مرحوم آیت الله موسوی اصفهانی که امام زمان(عج) به ایشان لطف خاصی کرده بود، گفت: حضرت هیچگاه شیعیان و دوستان خود را فراموش نمی کنند و مرتب برای ما دعا می کنند و اصلا تمام محبتی که خداوند به ما می کند از کانال امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی یادآور شد: رشته امید ما نیز حضرت ولی عصر(عج) است و ما تا امام زمان(عج) را داریم در پیش روی خود بن بستی را نمی بینیم، همچنانکه بارهای در زندگی های فردی و اجتماعی ما سختی های فراوانی پیش آمده که تا مرز نا امیدی و شکست پیش رفته ایم ولی امام زمان(عج) لطف ویژه خود را شامل حال ما کرده اند.

وی ابراز داشت: به هرحال امام عصر(عج) با ما زندگی می کند و در کنار ما است و برای ما دعا می کند، مهم این است که ما چقدر با ایشان زندگی می کنیم و به زندگی های خود رنگ و بوی مهدوی داده ایم.

استاد حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به همدلی و همکاری به عنوان مصادیق یاری امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: در همین قضیه سیل اخیر مردم ما حقیقتا عشق و علاقه خود را به امام زمان(عج) نشان دادند چراکه به فکر برادران و خواهران سیل زده خود بودند و تلاش کردند که از بار مشکلات آنها کم کنند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
احسنت.
چه تحلیل خوبی درباره سختی های زندگی داشتین.
0
0