۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۰۳۹۵۱
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

به طلاب حاضر در مناطق سیل زده مرخصی مأموریت داده شده است

به طلاب حاضر در مناطق سیل زده مرخصی مأموریت داده شده است
حجت الاسلام بهرام پور گفت: به طلاب حاضر در مناطق سیل زده مرخصی مأموریت داده شده تا به حضورشان ادامه بدهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، شامگاه گذشته در حاشیه مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه بقیه الله تهران در اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان استان همزمان با آغاز سیل در صحنه حضور پیدا کردند، اظهار داشت: بیش از هزار و ۵۰۰ طلبه در دو قالب برنامه‌های جهادی و تبلیغی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شدند که در این باره بیش از هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی در کمک‌رسانی، ساخت سیل‌بند، انتقال مردم و جابجایی وسایل زندگی شان پرداختند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه ۵۰ گروه تبلیغی در کمپ‌های اسکان موقت سیل‌زده‌های استان به فعالیت‌های تبلیغی پرداختند، اظهار داشت: حضور مؤثر طلاب و روحانیان جهادی، رضایتمندی مردم سیل زده را به همراه داشت و سبب شد تا مردم بیش از بیش روحانیت را در کنار خود ببینند.

این مقام مسؤول ادامه داد: حضور روحانیت و طلاب در کنار سیل زده‌ها سبب می‌شود که سیل زدگان احساس کنند، طلاب و روحانیت همدرد و همراه با آن‌ها در رنج و سختی هستند.

حجت الاسلام بهرام‌پور با اشاره به تلاش فراوان طلاب و روحانیان در اجرای برنامه‌های شادی‌آور جهت کاهش آلام سیل‌زدگان گفت: همه حوزه‌های استان تا سه شنبه هفته گذشته تعطیل بودند با این حال حوزه‌های علمیه درگیر با بحران سیل تعطیل شدند تا به کمک‌رسانی بپردازند.

وی تصریح کرد: کلاس درس حوزه‌های علمیه عدم درگیر پابرجاست است و حوزه‌های علمیه همجوار با شهرستان‌های درگیر سیل نیز به کمک‌رسانی می‌پردازند و اگر کلاس‌ها برقرار شود، به طلاب حاضر در مناطق سیل زده مرخصی مأموریت داده شده تا به حضورشان ادامه بدهند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات