۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۰۳۹۸۵

پیام تبریک نُجَباء به سردار سلامی فرمانده جدید سپاه

پیام تبریک نُجَباء به سردار سلامی فرمانده جدید سپاه
مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تبریک انتخاب سردار سرلشکر «حسین سلامی» به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران، برای ایشان در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای انتصاب فرمانده کل جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در ابتدای بیانیه تصریح شده است: به نیابت از مجاهدان و شرفاى جهان، خالص‌ترین تبریک‌ها را خدمت امام خامنه‌اى (مدظله) به‌مناسبت انتخاب سردار سرلشکر «حسین سلامی» به سمت فرماندهى کل سپاه پاسداران تقدیم می‌کنیم.

مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن آرزوی موفقیت برای سرلشکر سلامی در جایگاه جدید، خاطرنشان کرد: ایشان همواره عقیده‌اى راسخ در راستاى حفاظت از انقلاب اسلامى داشته و پیش‌تر در مسئولیت‌هاى متعدد جهادى و مردمى نقش‌آفرینی کرده است.

در بخش پایانی این پیام تبریک آمده است: از خداوند متعال مى‌خواهیم که نعمت پیروزى، امنیت و صلح را پایدار کند و ملت و رهبرى جمهورى اسلامى را از شر تهدیدها و یاوه‌گویى‌هاى شیطان بزرگ آمریکا و اعراب مرتجع مصون بدارد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز دوشنبه دوم اردیبهشت با حکم فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات