۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۱۴۹
عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران؛

بخش بانوان نیازمند کار فرهنگی جدی است

بخش بانوان نیازمند کار فرهنگی جدی است
علاسوند با بیان این که بانوان توانایی نفوذ در عمق خانه ها را دارند، گفت: باید کار فرهنگی در بخش بانوان به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرکار خانم فریبا علاسوند در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران که در موسسه اسراء برگزار شد، عنوان کرد: در سفرهایی که به عراق داشتیم متوجه شدیم که نسلی از زنان فرهیخته عراقی تربیت شده اند که تحت آموزش های شهیده بنت الهدی صدر تربیت شده اند و بنیانگذاری این پایه عظیم در عراق از کارهای بزرگ این بانوی بزرگ بود.

وی افزود: در حوزه های علمیه خواهران نیز از سطح مختلف یک رشته فعالیت های تبلیغی مختلف به وسیله طلاب بانوی بی ادعا در حال انجام است و امیدواریم این خدمات به نتایج مفیدی منجر شود.

این عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: بانوان، توانایی نفوذ در عمق خانه ها را دارند و این نشان دهنده اهمیت کار کردن در این حیطه بوده و باید کار فرهنگی در بخش بانوان به صورت جدی دنبال شود.

در بخشی از این جلسه، سرکار خانم زهرا راستی بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران در حال حاضر مسیر خوبی را آغاز کرده و نتایج مثبتی بدست آمده است، البته کارهای بسیاری وجود دارد که انجام نشده است.

وی تاکید کرد: امروز رسانه ها، ماهواره ها و شبکه های مجازی در حال فعالیت جدی هستند و فشارهایی که قدرتمندان در قالب حقوق بشر به حکومت ها وارد می کنند در قالب استکبار جهانی و در تعارض یا تضاد با دین انجام می شود.

این عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: این فشارهای استکبار جهانی در قالب کنوانسیون های بین المللی اعمال می شود و امروز زنان باید آموزش های لازم را ببینند تا هم بتوانند نگاه دین را شناخته و نسل دینداری را تربیت کنند.

راستی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولین با خوشبینی بیش از حد در دام این اسناد و معاهدات بین المللی می افتند و این در حالی است که این معاهدات به دنبال ضربه زدن به زنان و نهاد خانواده هستند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات