۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۵۲۵
رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خبر داد؛

مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم تمدید شد

مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم تمدید شد
رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا، رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی، اظهار داشت: تمدید مهلت ثبت‌نام در این مسابقات به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان است.

وی بابیان اینکه این زمان در فروردین‌ماه هم تمدیدشده است، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان و یا به نشانی www.quraniran.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام صالحی نیا اضافه کرد: با توجه به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در سه بخش شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام مرحله شهرستانی در نقاط گوناگون استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات ویژه بزرگ‌سالان و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با سن حداقل ۱۸ سال به بالا می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام صالحی نیا با اشاره به ثبت‌نام 112 نفر در این مسابقات، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال جاری علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآنی باید قبل از آزمون در سایت ثبت‌نام کنند تعداد داوطلبان مقداری ریزش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت دستی انجام می‌گرفت و افراد حتی در روز آزمون هم ثبت نام و شرکت می‌کردند به همین دلیل آمار دقیقی از تعداد داوطلبان در دسترس نبود.

حجت‌الاسلام صالحی نیا در ادامه با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری افزود: این مسابقات در ۱۵ رشته حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: از سایر رشته‌های این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی، مقطع خوانی، گروه خوانی، آثار دو یا چندزبانه (عربی، فارسی، انگلیسی) است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات