۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۷۳۵
القدس العربی نوشت:

آمریکا مسلمانان را مستحق حاکمانی ستمگر مانند آل سعود می داند

آمریکا مسلمانان را مستحق حاکمانی ستمگر مانند آل سعود می داند
یک روزنامه چاپ لندن در سرمقاله خود نوشت که به سخره گرفتن شاه عربستان از سوی ترامپ نشان داد که آمریکا مسلمانان را مستحق حاکمانی مسخره و ستمگری مانند آل سعود می داند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در جمع هواداران خود در «ویسکانسین» این کشور با تحقیر شاه سعودی و کشورش گفت که عربستان به جز پول هیچ چیز دیگری ندارد.

 روزنامه القدس العربی در سرمقاله خود با اشاره به این سخنان ترامپ و سیاست دوگانه واشنگتن در برابر عربستان نوشت: آمریکا در حالی از عربستان حمایت سیاسی و نظامی می کند که مقامات این کشور را آشکارا تحقیر می کند و آنها را به سخره می گیرد.

این روزنامه چاپ لندن افزود: حمایت آمریکا از پرونده سیاه سیاسی و حقوق بشری عربستان در کنار به سخره گرفتن آشکار این کشور و شاه آن، به این معناست که آمریکا دوست دارد که این چنین حکومت ها و حاکمان مسخره و ستمگری بر مسلمانان و امت های عربی سیطره پیدا کنند.

در ادامه این سرمقاله آمده است: در واقع آمریکا عربستان را نمونه رژیمی می داند که مسلمانان مستحق آن هستند؛ یک رژیم دیکتاتور و فاسد که با دموکراسی و حقوق بشر سر جنگ دارد و از معامله قرن و ژنرال ها و حاکمان ستمگر در کشورهای عربی حمایت می کند./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
سران کنفرانس اسلامی باید در برابر جنایت‌های رژیم جنایت کار آل سعود موضع گیری کنند.
0
0