۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۹۵۳
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تاکید کرد؛

لزوم شناسایی و به کارگیری نخبگان

لزوم شناسایی و به کارگیری نخبگان
امام جمعه همدان گفت: شناسایی و به کارگیری جوانان و دانشجویانی که توانایی نخبه شدن را دارا هستند امروز بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به جامعه نخبگان یادآور شد: طبق آمارهای موجود در استان از نظر تولید علم و محتوا در وضعیت خوبی قرار داریم.

وی افزود: در بین دانشجویان و قشر دانشگاهی نیز جوانان و نخبگان خوبی را در بین خودمان داریم که باید با وجود نهاد های مختلف این عزیزان را حمایت کنیم.

امام جمعه همدان با بیان این که نباید نسبت به جوانان بی تفاوت باشیم اظهار داشت: شناسایی و به کارگیری نخبگان و دانشجویانی که توانایی نخبه شدن را دارا هستند امروز بسیار مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: اگر به درستی جست وجو کنیم در بین جوانان به آمار بالایی از نخبگان دست خواهیم یافت اما مشکل در این جا است که شاید به لحاظ شرایطی که استان دارد این امکان برای آنها وجود نداشته باشد و باید در رفع این موانع تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به ستاری خاطر نشان کرد: باید یادی کنیم از شهدای عزیز این آب و خاک و خصوصا پدر بزرگوارتان، شهید ستاری که امنیت امروزمان را مدیون آنها هستیم.

وی یادآور شد: قدر این مسؤولیت را بدانید چرا که در خدمت نخبگان جامعه بودن لطفی است که خداوند به شما داده است و باید شکر گزار آن باشید.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان تاکید کرد: استان همدان آمادگی هر نوع تعاملی با مجموعه شما برای پیشرفت استان را دارا است و تمام مسؤولان استان نیز در این راه پیش قدم خواهند بود./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات