۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۰۵۰۰۴
از سوی دانشگاه باقرالعلوم صورت می گیرد؛

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری
دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ در مقطع دکتری از میان طلاب و فضلای واجد شرایط، دانشجوی دکتری بدون آزمون پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، برای سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ در مقطع دکتری از میان طلاب و فضلای واجد شرایط، دانشجوی دکتری بدون آزمون پذیرش می کند.

برای متقاضیان جهت ثبت نام در این دوره شرایطی نیز اعلام شده از جمله این که بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی (۹۶/۰۷/۰۱ لغایت ۹۸/۰۶/۳۱)  نگذشته باشد.

کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق با جداول ارزشیابی مندرج آیین نامه شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرط دیگر ثبت نام اعلام شده است.

داشتن حداقل میانگین کل ۱۶ در دوره کارشناسی و داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با حداقل میانگین ۱۷ در دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه دو شرط دیگر ثبت نام است.

یادآور می شود، دارندگان مدرک سطح ۳ حوزه نمی توانند از تسهیلات مربوط استفاده نمایند و بدون آزمون وارد مقطع دکتری شوند و کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف شماره یک بخش امتیازات پژوهشی الزامی است.

همچنین داشتن حداقل یک مقاله علمی پژوهشی نیز الزامی است و به مقالات علمی مرتبط با پایان نامه در صورتی امتیاز تعلق می گیرد که  فهرست نویسندگان آنها صرفاً شامل نام دانشجو و اساتید راهنما و مشاور پایان نامه باشد.

زمان ثبت نام تا هشتم خردادماه سال جاری بوده و رشته های اعلام شده تاریخ اسلام، دانش اجتماعي مسلمين، علوم سیاسی، فلسفه اسلامی، فلسفه حقوق، فلسفه فیزیک، فلسفه علوم اجتماعی و فرهنگ و ارتباطات اعلام شده است./1330/ت303/ب1

ارسال نظرات