۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۰۵۱۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فضای مجازی نباید در دست بیگانگان باشد

فضای مجازی نباید در دست بیگانگان باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی باید کنترل شود و نباید در دست بیگانگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار داشت: امروز دنیا، دنیای پیشرفته است و مسائل ارتباطی در عصر کنونی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه این مسائل ارتباطی جزئی از نیازهای ضروری زندگی بشریت است، گفت: بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و نظامی نیز وابسته به مسائل ارتباطی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید به فضاهای مجازی و شبکه‌‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای شود و شبکه‌های غیرخودی برای اقتصاد کشور نمی‌تواند منافع داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: فضای مجازی باید کنترل شود و نباید در دست بیگانگان باشد و اگر امکانات به موقع در دست جوانان با استعداد کشور قرار گیرد در برابر این شبکه‌های غیرخودی کم نمی‌‌آورند.

وی ادامه داد: باید اندیشه و افکار انسان مستقل باشد تا به استقلال لازم برسیم و نباید در میدان دشمن بازی کنیم و خود را به تهمت و دروغ‌های دشمن گره بزنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روزی تلاش می‌کند و درصدد ایجاد فتنه و توطئه است و باید با کارهای جهادی کشور را از آسیب‌هایی که دشمن به آن می‌رساند، نجات داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات