۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۰۵۱۷۶
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

مدیران حامی جوانان نخبه باشند + فیلم

مدیران حامی جوانان نخبه باشند + فیلم
امام جمعه همدان گفت: در استان همدان نخبگان جوان بسیاری هستند که باید زمینه حضور آن ها را در استان فراهم و از طریق شناسایی و معرفی آن ها، جوانان را یاری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی استان همدان شهدا را ناظر و زنده عنوان کرد و گفت: در باطن مدیریت فرهنگی جامعه بر عهده شهدا است.

امام جمعه همدان افزود: امروز بقای اسلام مرهون خون‌هایی است که در طول تاریخ برای حفظ و تداوم آن ریخته شده است.

وی اصلی ترین دانش‌ها را در احترام گذاشتن به معلمان دانست و اظهار داشت: مسؤولان آموزش و پرورش باید در جهت توجه بیشتر به معیشت معلمان گام های اساسی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در این موضوع که آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه ماست شکی نیست بنابراین اگر معلمان ما در آرامش نباشند و دغدغه اصلی آن ها معیشت باشد نمی‌توانند به طور کامل رسالت خود را ایفا کنند.

وی معلمان را قلب تپنده جامعه عنوان کرد و یادآور شد: معلم را باید مظلوم ترین قشر در جامعه معرفی کرد و امیدواریم در زمینه رسیدگی به معیشت آنها برنامه اساسی تدوین شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای که انگشت‌شمارند در آموزش و پرورش نگاهی به دور از رسالت اصلی دارند و به دنبال بندهایی هستند که مخالف صریح دین اسلام است.

وی با تاکید بر این که در کشور نیازی به سند 2030 نداریم ابراز کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که بر اساس آموزه‌های دینی تدوین شده را باید مورد توجه قرار دهیم و زمینه ساز عملیاتی شدن آن شویم.

امام جمعه همدان به بیانیه گام دم انقلاب اشاره کرد و گفت: در استان همدان نخبگان جوان بسیاری هستند که باید زمینه حضور آن ها را در استان فراهم و از طریق شناسایی و معرفی آن ها، جوانان را یاری کنیم./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 3
هادی شاملو
ارسال نظرات