۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۰۵۲۳۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مطالبه گر وعده‌های داده شده مسؤولان هستم

مطالبه گر وعده‌های داده شده مسؤولان هستم
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مدیریت جهادی سرلوحه کار‌ها است، گفت: زمانی که مسؤولی وعده انجام کاری را می‌دهد، بداند بنده مطالبه گر انجام آن خواهم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، امروز با بیان اینکه در مجموعه تعالیم اسلامی و سیره اولیای الهی برای رسیدن به مقام قرب الهی پس از ادای واجبات الهی، خدمت خالصانه به بندگان خدا به ویژه مؤمنان و صالحان مهم است، اظهار داشت: اگر کمک خداوند را خواهانیم به بندگانش کمک کنیم، اگر وضعیت اقتصادی مان خوب نیست نیازمندان را یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خدمت یک مسؤول در نظام اسلامی، کوشش و تلاش در حوزه مسؤولیتش است، افزود: بنا به تعبیر رهبر انقلاب مردم عائله مدیران هستند؛ از این رو معیشت، جان، مال، ناموس، ایمان و اعتقادات مردم باید غیرتمندانه از سوی مسؤولان محافظت شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در فاجعه سیل اخیر خانواده‌های بسیاری درگیر شدند، خاطرنشان کرد: اگر احیانا خانواده یکی از ما مسؤولان در سیل اخیر دچار بحران می‌شد، چگونه برای نجات نیازمندی‌های خانواده خود تلاش می‌کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تأکید کرد وقتی مردم خانواده مسؤولان باشند باید مسؤولان نظام اسلامی نسبت به معاش و معاد، امنیت اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی مردم غیرت بورزند و حریم شان را از دست درازی دیگران مصون بدارند.

وی با بیان اینکه مدیران بسیاری غیرتمندانه به مدیریت پرداخته و نسبت به تعدی کنندگان حریم عمومی و خصوصی حساس هستند، عنوان داشت: از دشمن جز تحریم اقتصادی، هنجارشکنی و ارتکاب جرایم انتظاری بیش نیست، اما کسانی که به عنوان مدیر لباس امانتداری مردم را می‌پوشند حتما در برابر اخلالگران بازار، رانت خواران، محتکران و متعرضان به امنیت اخلاقی و اجتماعی حساس باشند.

نماینده ولی فقیه در استان در رابطه نحوه تعامل با مسؤولان استانی اظهار داشت: خوزستان، استانی با ظرفیت بسیار و جا برای خدمت رسانی بسیار دارد؛ از این رو برای به صفر رساندن فاصله طبقاتی ظالمانه نیازمند همدلی، همبستگی، اتحاد هستیم که در این باره با وحدت مسؤولان، روحانیت و نخبگان و مردم استان به ویژه جوانان انقلابی و متدین می‌توانیم فاصله‌ها را کاهش دهیم.

امام جمعه اهواز نظم و اهمیت به وقت را برای خود بسیار مهم دانست و افزود: خادم، نوکر، مدیر و معین و یاور مسؤولان استانی هستم بود، اما زمانی که مسؤولی وعده انجام کاری را می‌دهد، بداند بنده مطالبه گر انجام آن وعده در موعد مقرر خواهم بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنی سر از پا نشناختن در عرصه خدمت و یاری مردم مستضعف است، تصریح کرد: خادم و نوکر مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان و مددکار مسؤولان و نعلین جفت کن علما و روحانیون خواهم بود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات