۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۰۵۲۸۰
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان جنوبی:

غرب همواره در جبهه اقتصاد و سبک زندگی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند

غرب همواره در جبهه اقتصاد و سبک زندگی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند
حجت الاسلام شیدایی گفت: غرب همواره در جبهه اقتصاد، اعتقادات و سبک زندگی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند و اگر همه چیز ما غربی شود این موجب ذلت ما خواهد شد.

حجت الاسلام مجتبی شیدایی، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به سبک زندگی اشاره و به آن تاکید کردند و نباید سبک زندگی غربی در زندگی ما وارد شود.

وی گفت: سبک زندگی یا آگاهانه و یا ناخودآگاه است و سبک زندگی آگاهانه، اجباری نیست و باید این سبک زندگی کارآمد و بر اساس فرهنگ و اندیشه شخص باشد اما سبک زندگی ناخودآگاه نیز شرایط امروز جهان را بر انسان تحمیل می‌کند و انسان ناخواسته آن را متحمل می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: سبک زندگی آگاهانه، مطلوب است و ماهیت شناسی نیز خود یک نوع سبک زندگی است و سبک زندگی به تفکر و اندیشه انسان بستگی دارد.

حجت الاسلام شیدایی تصریح کرد: چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران وجود داشته و دشمنان در جهت سبک زندگی غربی برنامه ریزی برای نابودی اسلام داشتند.

وی ادامه داد: غربی‌ها با فضای مجازی و انواع محصولات سینمایی و رسانه‌ای فتح فرهنگی می‌کنند و دشمن نیز با برنامه‌ریزی بسیاری از فرهنگ‌‌ها و سبک زندگی مسلمانان را انتخاب می‌کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر سبک زندگی غربی در جامعه‌ای رواج یابد، مسلمانان بعد از مدتی هویت خود را از دست می‌دهند و اگر کشوری هویت خود را از دست داد مغفور سایر کشورها خواهد بود.

حجت الاسلام شیدایی اظهار کرد: غرب همواره در جبهه اقتصاد، اعتقادات و سبک زندگی علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند و اگر همه چیز ما غربی شود این موجب ذلت ما خواهد شد.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند به هر قیمتی که شده فرهنگ، ذائقه و فکر خود را بر مردم جهان تحمیل کنند و سبک زندگی جزیی از زندگی ما و اندیشه ساز است و یکی از سبک‌‌های زندگی ما مقابله با استکبار است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات