۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۵۵۷۳
در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهید حجت الاسلام قاسمی

دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهید حجت الاسلام قاسمی
امام جمعه همدان با حضور در منزل شهید حجت الاسلام قاسمی به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان از خانواده این مبلغ دینی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان امشب در  با حضور در منزل شهید حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: در این ایام طلاب عزیز برای امر تبلیغ آماده می شوند و از آن جایی که ایشان هم از مبلغان دینی ما بودند تصمیم گرفتیم تا امشب به همراه گروهی از طلاب به منزل این شهید بزرگوار بیاییم.

وی با بیان این که این دومین دیدار با خانواده شهید قاسمی است اظهار داشت: در دیدار اول حامل پیام رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سلام ایشان به خانواده این مبلغ شهید بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: درست است که پس از شهادت حجت السلام قاسمی ملت ایران بسیار ناراحت بودند اما انصافا خون این شهید برکت هایی را نیز برای استان و جامعه ما به همراه داشت.

وی روحانیت را از جنس مردم عنوان کرد و گفت: پس از شهادت شهید قاسمی پیوندهای موجود بین روحانیت و مردم مستحکم تر شد و این به برکت خون شهید است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: پس از به شهادت رسیدن حجت الاسلام قاسمی شاهد حرکت های خوبی در اجتماع بودیم و مطالبه گری ها در بعضی از موضوعات تقویت و به مطالبه عمومی در سطح جامعه تبدیل شد.

وی به پیام های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید اشاره کرد و گفت: از همان روز اول همه این بزرگواران و عزیزان با ارسال پیام هایی و فرستادن نمایندگان خود با خانواده شهید قاسمی ابراض همدردی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با آروزی سلامتی برای خانواده شهید قاسمی خاطر نشان کرد: امیدواریم در این ایام مبارک ایشان با اولیای الهی و پیامبر اسلام محشور شوند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات