۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۰۵۶۵۷
حجت الاسلام میرمحمدی:

فعالیت فرهنگی اجتماعی در مناطق سیل زده مورد توجه قرار گیرد

فعالیت فرهنگی اجتماعی در مناطق سیل زده مورد توجه قرار گیرد
حجت الاسلام میرمحمدی با اشاره به فعالیت نیروهای و مبلغان در مناطق سیل زده، گفت: در کنار امدادرسانی ها به فعالیت های فرهنگی اجتماعی توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در عملکرد نهادهای حوزوی و مردمی در مناطق سیل زده لرستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت روحانیون، طلبه‌ها و مبلغان در عرصه تبلیغ باید در قالب‌های مختلف ساماندهی شود.

وی برپایی نماز، سرکشی به خانواده‌ها، ارائه خدمات تبلیغی و مشاوره‌ای را از جمله اقداماتی عنوان کرد که باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد، افزود: باید نیازهای فرهنگی، تخصصی و گروهی همچون کار با کودکان و نوجوانان نیز مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام میرمحمدیان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب توانمند در عرصه های مختلف تبلیغی گفت: مباحث فرهنگی و اجتماعی در کنار امدادرسانی به سیل زدگان مورد توجه روحانیت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مناطق سیل زده در ماه مبارک رمضان فعالیت فرهنگی و تبلیغی مستمر و پایدار در مناطق انجام می دهیم، ادامه داد: در هر محله یک مسجد را محوریت کارهای فرهنگی و اجتماعی قرار می‌دهیم.

معاون فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی بر بازتاب فعالیت طلاب و نیروهای جهادی در رسانه ها تأکید کرد و بیان داشت: باید از ظرفیت رسانه ها در تقویت فعالیت ها استفاده کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات