۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۰۵۶۷۳

بازدید مدیر حوزه‌ خواهران کشور از دانشگاه ادیان و مذاهب

بازدید مدیر حوزه‌ خواهران کشور از دانشگاه ادیان و مذاهب
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور بیان کرد: اگر دانشکده زن و خانواده که تنها نمونه از این نوع در کشور است، راه‌اندازی نمی‌شد، دانشگاه‌ها به سمت فمنیسم کشیده می‌شدند، چرا که علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه زنان، به دلیل نبود این رشته در کشور، در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و به دلیل نبود متخصص در حوزه زنان، به ناچار از تحصیل‌کردگان در فضای فمنیسم استفاده می‌شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین حدادی رئیس دانشکده زن و خانواده نیز حضور داشت و گزارشی از فعالیت‌های چند سال گذشته دانشکده زن و خانواده و مشکل حاضر آن ارائه کرد.

در ادامه این دیدار در خصوص تداوم همکاری‌های دو مجموعه، بحث و تبادل و نظر صورت گرفت و امضای تفاهم‌نامه بین دو طرف از جمله توافقات صورت گرفته در این جلسه بود.

حسین عجمی
ارسال نظرات