۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۰۵۷۹۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مشکلات اقتصادی کشور قابل‌حل است

مشکلات اقتصادی کشور قابل‌حل است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در کشور فراهم است مشکلات اقتصادی کشور قابل‌حل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور لاینحل نیست.

وی افزود: در حوزه خبر هم خبرگزاری‌های استان با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند که ازجمله کمبود امکانات است، ولی بااین‌حال خبرگزاری‌های خراسان شمالی کارهای بزرگی در عرصه خبر و رسانه انجام می‌دهند

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: استان خراسان شمالی در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ازنظر میزان تولید خبر به رتبه برتر رسید که این همت و اراده اهالی رسانه را با توجه به تمام کمبودها و مشکلات نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: خبرگزاری‌های خراسان شمالی و اهالی رسانه در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همدلی خوبی داشته و با تمام توان و امکانات این مراسم را به نحو احسن پوشش دادند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی با همدلی و بصیرت وارد میدان شده و رسالت خود را در دفاع از انقلاب نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: این حضور شکوهمند و اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل نشان‌دهنده این است که مردم در حال حاضر به پختگی سیاسی که از برکات انقلاب است رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه مبارک رمضان مردم بیشتر به سمت معنویات می‌روند به همین دلیل جرم و جنایت در این ماه خیلی کم می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این از برکات ماه مبارک رمضان است که مردم در این ماه با روزه گرفتن و توجه به معنویات به سمت آرامش واقعی رفته و از گناه و معصیت دوری می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات