۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۰۵۸۳۰
معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر فرخشهر:

تقویت امور اعتقادی مهمترین رسالت امروز مبلغان دینی است

تقویت امور اعتقادی مهمترین رسالت امروز مبلغان دینی است
بیگی، تقویت امور اعتقادی را مهمترین رسالت امروز مبلغان دینی بیان کرد و گفت: به یقین پاسخگویی به شبهات دینی و برگزاری جلسات معرفت افزایی در این بین نقش مهمی خواهد داشت.
آسیه بیگی، معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه کوثر جزء مدارس تازه تأسیس این استان است و هنوز فارغ التحصیل نداشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ طلبه خواهر در این مدرسه در حال تحصیل عموم دینی در ۵ پایه هستند.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های فرهنگی مدارس در سال جاری با محوریت سرفصل‌هایی است که از سوی مدیریت و در شورای توسعه و برنامه ریزی استان تصویب شده است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در بحث تبلیغ، تربیت مربی، مشاوره و امور قرآنی در رأس این فعالیت‌ها برای سال جاری قرار دارد.

بیگی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که نبض امور فرهنگی و دینی بانوان شهر را در دست بگیریم، خاطرنشان کرد: به لطف الهی تاکنون به خوبی در بین محافل بانوان حضور فعال داشته ایم و توانسته ایم بسیاری از آن‌ها را ساماندهی کنیم.

وی تقویت امور اعتقادی و دینی بانوان شهر را مهمترین رسالت طلاب و مبلغان دینی این مدرسه بیان کرد و ادامه داد: به یقین این مهم با پاسخگویی به شبهات دینی و برگزاری جلسات معرفت افزایی محقق خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، استفاده از فرصت‌های تبلیغی مناسب مانند ماه رمضان و محرم را ضروری و لازم دانست و افزود: اعزام مبلغ دینی به مجالس بانوان، ساماندهی امور مربوط به هیأت‌های مذهبی و برگزاری کلاس‌های مشاوره و احکام در مساجد از مهمترین رسالت‌های طلاب در این ایام نورانی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه توجه به امور قرآنی طلاب در طول سال نیز جایگاه مهمی در بین فعالیت‌های فرهنگی این مدرسه دارد، اظهار کرد: هر طلبه باید یک مربی قرآن باشد که این امر با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای آن‌ها محقق می‌شود.

بیگی با بیان اینکه در طول سال دوره‌های گوناگون آموزش قرآن ویژه طلاب و عموم بانوان شهر در این مدرسه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان توجه به امور قرآنی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود که برگزاری مراسم جزء خوانی، تفسیر و حفظ قرآن از این دست برنامه‌ها است./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات