۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۰۶۴۰۰
به همت جمعی از طلاب انقلابی؛

نشست خبری پیگیری منویات مقام معظم رهبری از حوزه تهران برگزار می‌شود

نشست خبری پیگیری منویات مقام معظم رهبری از حوزه تهران برگزار می‌شود
جمعی از تشکل‌های حوزه‌های علمیه تهران در نشستی خبری به بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران خواهند پرداخت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ طلاب حوزه‌های علمیه تهران با مقام معظم رهبری دیداری صمیمانه داشتند که پس از صحبت‌های تعدادی از طلاب، اساتید و مسؤولان حوزه تهران، معظم له در بیاناتی رهنمود‌هایی خطاب به آنان فرمودند.

ایشان در فرمایشات خود، خوب درس خواندن، دانشگاهی نشدن فضای حوزه، گرامی داشت حوزه‌های بزرگ و قدیمی تهران، وظیفه طلاب در هدایت سیاسی و دینی و خدمت رسانی به مردم را به عنوان مهمترین وظیفه طلاب حوزه عنوان داشتند.

از این رو جمعی از تشکل‌های حوزوی در سومین سالگرد این دیدار در راستای پیگیری منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران، در نشستی خبری به بیان اقدامات انجام شده در راستای تحقق این اهداف خواهند پرداخت.

در این نشست که باحضور حجت‌الاسلام علی نیا، مسوول بسیج طلاب حوزه علمیه بقیه الله و حجت‌الاسلام طاهایی، مسوول رسانه مجمع جهادی روحانیون برگزار خواهد شد، جمعی از تشکل‌های حوزوی نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی است که این نشست روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در مجمع جهادی روحانیون واقع در میدان پاستور برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است رسانه‌های خبری جهت حضور در این نشست می‌بایست با شماره ۰۹۱۰۲۰۹۸۶۵۹ (مجمع جهادی روحانیون) هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند. /۹۶۹//202/خ
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات