۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۰۶۵۹۵
مدیر کل اوقاف همدان در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام قاسمی:

روحانیت در طول تاریخ حافظ اسلام بوده است

روحانیت در طول تاریخ حافظ اسلام بوده است
حجت الاسلام کاروند گفت:روحانیت با تقدیم جان خود در طول تاریخ همیشه حافظ دین اسلام بوده اند و دشمنان نیز باید بدانند که هرگز نخواهد توانست پرچم رفیع اسلام را به زیر بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان عصر امروز حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به همراه حجت الاسلام بسطامی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با حضور در روستای میهمله علیا و منزل پدری شهید حجت الاسلام قاسمی با خانواده این شهید روحانی دیدار کردند.

حجت الاسلام کاروند ضمن ابلاغ پیام تسلیت ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین خاموشی از ساعات اولیه وقوع این حادثه دستور فوری پیگیری و رسیدگی به خانواده معظم این شهید عزیز را صادر کردند.

وی با بیان این که خبر شهادت مظلومانه شهید قاسمی موجب تأثر و تالم شدید تمامی خدمت گذاران قرآن کریم، بقاع متبرکه و موقوفات شده است اظهار داشت: خون امثال شهید قاسمی، سبب بارور شدن و طراوت بخشیدن به درخت تنومند اسلام می‌گردد و عزت و اقتدار جهان اسلام را به رخ دنیای کفر و استکبار می‌کشاند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این روحانی طلبه‌ای ولایتمدار، مخلص و ساده زیست بود، اظهار داشت: ترویج معارف و احکام الهی و حرکت در مسیر خدمت به فرهنگ دینی و ولایتمداری تنها جرم شهید قاسمی بود.

وی شهدا را رمز عزتمندی ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: همه ما موظف هستیم ادامه دهنده راهی باشیم که شهید قاسمی ها به خاطر آن جانشان را تقدیم اسلام کرده اند.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به شخصیت شهید قاسمی یادآور شد: زمانی که انسان با زندگی این طلاب از نزدیک آشنا می شوند با نکات حیرت انگیزی برخورد می کنند که باید برای همه حوزویان الگو و خط‌مشی باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: در فضای آلوده امروز که دشمن از هر طریقی بی رحمانه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است توجه به سیره و خاطرات شهدا قطعا راه گشا خواهد بود.

حجت الاسلام کاروند خاطر نشان کرد: روحانیت با تقدیم جان خود در طول تاریخ همیشه حافظ دین اسلام بوده اند و دشمنان نیز باید بدانند که هرگز نخواهد توانست با این حرکات مذبوحانه پرچم رفیع اسلام را به زیر بکشند.

وی به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع جنازه شهید قاسمی اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در این مراسم حاکی از آن است که هیچ چیزی از ارزشهای دینی و معنوی آحاد جامعه کاسته نشده است.

کاروند شهادت را نهایت آمال روحانیون دانست و گفت: شهدا در راه خداوند حركت كردند و اگر صد بار هم زنده و مجدد شهيد شوند این راه پرافتخار را ادامه خواهند داد چون مسير اصلي را پيدا نموده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان این دیدار تصریح کرد: سربازان مکتب امام صادق(ع) هرگز از اینگونه خباثت های کور نمی هراسند و از میدان تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) لحظه ای پای عقب نمی کشند./979//210/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات