۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۶۰۶۶۳۳
توسط طلاب مدرسه علمیه بقیةالله؛

۴۰ خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه مرمت و بازسازی شد + فیلم

۴۰ خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه مرمت و بازسازی شد + فیلم
حجت الاسلام علی‌نیا از مرمت و بازسازی۴۰ خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط طلاب مدرسه علمیه بقیةالله (عج) تهران خبرداد و گفت: حوزه‌های علمیه از کار تشکیلاتی غفلت نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میلاد علی‌نیا مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه بقیةالله(عج)، امروز در نشست خبری که با محوریت پیگیری منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه تهران، در مجمع جهادی روحانیون برگزار شد، اظهار داشت: رهبری در نخستین دیداری که با طلاب حوزه علمیه تهران در سال 95 داشتند آنان را به انجام کار تشکیلاتی دعوت کردند.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی طلاب انقلابی از چند تشکل مانند مجمع نمایندگان طلاب، مدرسه علمیه خاتم(ص) و بسیج طلاب مدرسه علمیه بقیةالله تشکیل شده است.

حجت الاسلام علی‌نیا عنوان کرد: حضرت آقا در دیداری که با حوزه علمیه تهران داشتند به سه مساله مهم هدایت فکری و معنویت، هدایت سیاسی، خدمات اجتماعی و غمخواری با مردم اشاره فرمودند و آنان را از وظایف روحانیت برشمردند.

مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه بقیةالله(عج) در خصوص خدمت رسانی حوزه علمیه تهران و غمخواری از مردم شریف ایران در سیل اخیر، گفت: طلاب حوزه علمیه تهران در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل اخیر بسیار خوش درخشیدند به حدی که از نوروز امسال تا به امروز قریب به 13 هزار طلبه در مناطق سیل زده حاضر و به کمک رسانی مشغول شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق زلزله زده، تصریح کرد: تشکل بسیج مدرسه علمیه حضرت بقیةالله(عج) توانست الگوی مناسبی در بحث زلزله کرمانشاه ارائه دهد که می تواند برای فعالیت‌های جهادی طلاب سراسر کشور یک الگو مناسب و مثبت باشد و آن جهاد سازندگی در کنار فعالیت های فرهنگی بود.

حجت الاسلام علی‌نیا ادامه داد: پس از فرمایش حضرت آقا که فرمودندند هر کمکی از دست‌تان بر می‌آید از مردم آسیب دیده دریغ نکنید؛ تشکل بسیج مدرسه علمیه بقیةالله با مستقر شدن در یکی از روستاهای پل ذهاب 40 خانه‌، یک مسجد و مقبره شهدای دفاع مقدس را که در زلزله تخریب شده بودند را بازسازی و مرمت کرد./813/پ202/ق

تعداد بازدید : 21

 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات