۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۰۷۱۳۳
محمد مخبر مطرح کرد؛

راه اندازی شبکه های تولید جهت اشتغال های خرد در مناطق سیل زده

راه اندازی شبکه های تولید جهت اشتغال های خرد در مناطق سیل زده
رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: طی مدت زمان گذشته ما ضمن تکیه بر توان داخلی در صدد ایجاد شاغل مستقیم و غیر مستقیم در مناطق سیل زده بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد مخبر در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه  تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده در مناطق سیل زده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه حضور همه جانبه این ستاد از ساعات ابتدایی سیل در مناطق سیل زده مشهود بود، گفت: نزدیک به سه میلیون وسایل خوراکی و پوشاکی به مناطق سیل‌زده ارسال کردیم و از همان ابتدا به شناسایی نیازهای خانوار پس از وقوع سیل پرداختیم.

وی ضمن تشریح فعالیت های خیریه این ستاد به مناطق سیل زده کشور گفت: ما در صدد تحقق تامین 30 هزار بسته بودیم و تا به الان مقادیر ارسال شده است که ارزش این 30 هزار بسته 150 میلیارد تومان است و توزیع آن در مناطق سیل‌زده شروع شده است.

خط قرمز ستاد استفاده از ظرفیت توان داخلی بوده است

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با تکیه بر توان تولید داخلی و استفاده از برند ایرانی در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور گفت: این بخشنامه به تمام مناطق سیل‌زده ارسال شده است که اگر کارخانه تولید لوازم خانگی در آن مناطق وجود داشته باشد بسته‌های لوازم خانگی را از آن کارخانه‌ها تامین کنند، از این رو خط تولید برخی از کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان‌های سیل‌زده رونق یافتند.

وی در پایان ضمن تبیین اهمیت ایجاد مشاغل خرد در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: 35 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در مناطق سیل‌زده ایجاد خواهیم کرد که 550 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خرد در مناطق سیل‌زده تامین کرده‌ایم و این طرح هم آغاز شده است./پ210/ق

محرمی محرمی
ارسال نظرات