۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۰۷۳۳۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

فساد و اشرافی گری ناشی از بی تقوایی است

فساد و اشرافی گری ناشی از بی تقوایی است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، فساد، اشرافی گری، سوء استفاده از قدرت و بی توجهی به امور مردم را ناشی بی تقوایی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در دیدار جمعی از مسؤولان غرب استان به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مسؤولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید در همه امور گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند و در جهت حقق منویات و مطالبات ایشان از همه ظرفیت‌های موجود بهره گیرند.
 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این دیدار به موضوع تقوای مسؤولان اشاره کرد و با بیان این که تقوا در همه حال عامل رشد و تعالی معنوی انسان است، افزود: داشتن تقوا انسان را از هر گونه کج روی و انحرافی دور می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که مسؤول بی تقوا در رسیدگی به امور مردم کوتاهی می‌کند و توجهی به رعایت بیت المال ندارد، افزود: تقوا از تفکر اشرافی گری یک مدیر و مسوول در نظام اسلامی جلوگیری خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، فساد، اشرافی گری، سوء استفاده از قدرت و بی توجهی به امور مردم را ناشی بی تقوایی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤول با تقوا و دیانت شبانه روز و بدون هیچ منتی در خدمت مردم خواهد بود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ کاری بالاتر و ارزشمند‌تر از خدمت به مردم نیست، تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور همه مدیران و مسؤولان باید شبانه روزی تلاش کنند تا بتوانند از بخشی از آلام مردم فهیم کشورمان بکاهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود با اشاره به این که وظیفه امروز مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی و همچنین تلاش در جهت رونق تولید بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم و در چنین شرایطی همه مدیران کشور باید آرایش جنگی به خود گیرند.
 
امام جمعه نوشهر با بیان این که آمریکایی‌ها با فشار‌های ظالمانه اقتصادی به مردم تلاش می‌کنند مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر آمریکایی‌ها است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه بر سر آرمان‌های نظام و انقلاب با کسی معامله نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تنها به دنبال براندازی و تغییر نظام در کشورمان هستند و در طول چهار دهه اخیر با سیاست‌های خود در قبال ایران اسلامی این ادعا را به اثبات رسانند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود با اشاره به این که برخی‌ها برای فرار از پاسخگویی به مطالبات مردم مسأله سازش و مذاکره با آمریکا را در کشور مطرح می‌کنند، گفت: این افراد کسانی هستند که نتوانستند به وعده هایشان در قبال مردم عمل کنند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات