۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۰۷۵۴۰
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

روحانیت باید همراه مردم باشد + فیلم

روحانیت باید همراه مردم باشد + فیلم
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: حوزویان و اساتید ما باید در برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مردم و آشنا ساختن مردم با این قشر پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در جمع مدیران مدارس استان با اشاره به این که در قبال شهید قاسمی ما وظیفه سنگینی بر دوش داریم خاطر نشان کرد: مبلغان و سخنرانان باید در این ایام و خصوصا در لیالی قدر با استفاده از این موجی که ایجاد شده است این شهید عزیز را به مردم بشناسانند.

وی افزود: اگر بتوانیم در هر مراسم و منبری تنها یک ربع از آن را به این موضوع اختصاص دهیم می توان موج بسیار خوبی را ایجاد کرد و با تبلیغات سوئی که علیه روحانیت ایجاد شده مقابله کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که ما ترسی از جنگ روانی دشمن نداریم اظهار داشت: طلاب موظف هستند از کیان روحانیت دفاع کنند و در برابر این جوهای ایجاد شده ساکت نمانند.

وی تصریح کرد: در ایام سیل کمک هایی که عزیزان طلبه به هموطنان سیل زده کردند بسیاری از این تبلیغات سوء در فضای مجازی و حقیقی را خنثی کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی با قدردانی از برخی رسانه ها که در این زمینه با قدرت وارد شده اند یادآور شد: حوزویان و اساتید ما باید در برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مردم و آشنا ساختن مردم با این قشر پیشگام باشند.

وی حضور مردم در مراسم تشییع و یادبود شهید قاسمی را باشکوه عنوان کرد و گفت: در این روزها که کم کم به چهلم این شهید نزدیک می شویم باید با برنامه ریزی دقیق مراسم های با عظمتی را در نه در سطح شهر بلکه در سطح استان برگزار کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه و مبلغان و سخنرانان در سطح استان برای برگزاری این مراسم در سطح عالی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم روحانیت را همیشه قبول داشته و دارند تاکید کرد: هزاران شهید به خاطر فرمان حضرت امام و حفظ دین به جبهه های حق علیه باطل رفتند و جان خود را تقدیم اسلام کردند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 8
هادی شاملو
ارسال نظرات