۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۷۶۹۹
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

اقدام قوه قضاییه در بازداشت بستگان متخلف مسؤولان عین عدالت است

اقدام قوه قضاییه در بازداشت بستگان متخلف مسؤولان عین عدالت است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم از تبعیض ناراحت هستند، گفت: چرا باید یک عده بخورند و ببرند بعد بروند آمریکا و طلبکارانه از مردم ارث پدری خود را طلب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی استاد حوزه علمیه، شب گذشته به مناسبت دهه دوم ماه مبارک رمضان در مسجد شهید بهشتی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مسلمان باید در دین فقیه باشد مقصود از فقیه شدن نگاه عمیق به دین است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمان باید دین را به درستی بفهمد و آن را درک کند، ادامه داد: عاقبت دنیا فنا است و انسان به جهان هستی پا نهاد تا به عالم بقا برسد؛ اسلام دین خاتم است و امروز سکان آن در دستان مبارک امام زمان(عج) قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با تاکید بر اینکه انسان مومن در عرصه دینداری باید به قدری اخلاص داشته باشد تا بتواند محضر امام زمان(عج) را درک کند، ابراز کرد: بهترین عمل در شب قدر دعا برای ظهور امام زمان(عج) است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حلال بسیاری از مشکلات کنونی بشر در ظهور امام زمان(عج) است، گفت: با ظهور حضرت حجت(ع) بسیاری از انسان‌ها که از کفر و شرک رنج می برند نجات می ‌یابند.

وی با یادآوری خاطره‌ای از دوران انقلاب، گفت: من یادم هست در دوران انقلاب ما آرزو داشتیم انقلاب را به امام زمان(عج) تحویل دهیم اما امروز برخی قصد دارند انقلاب را به کدخدا تحویل دهند و همین قصد و غرض را وسیله و ابزاری برای رای آوری خود در انتخابات قرار می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی ادامه داد: متاسفانه امروز هدف امام راحل و شهدای گرانقدر به یک افسانه تبدیل شده و اکثرا تصور می کنند این امر نشدنی است، حتی گاهی همین سیاسیون اعلان می کنند دوره دهه شصتی‌ها گذشته و دیگر نمی توان به آن دوره بازگشت در حالی که خودشان بی عرضه هستند.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: همین‌ها چقدر آمدند و گفتند اگر دیر عمل کنیم آمریکایی‌ها ما را خواهند خورد؛ در دوران امام حسین(ع) نیز همین شعار را سر دادند و با گفتن این سخن که یزید از شام به سوی کوفه حرکت کرده؛ مردم کوفی را ترساندند تا به یاری امام حسین(ع) نروند، امروز مردم باید مراقب باشند کوفی نشوند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی 36 کشور با جمهوری اسلامی ایران می‌جنگیدند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند، رزمندگان ما در آن دوران هنگام شکار غنیمت جنگی مثل تانک نمی دانستند درب آن از کدام قسمت بار می شود با این وجود پیروز شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در ادامه بیان داشت: امروز که جمهوری اسلامی ایران در زمینه تجهیزات نظامی به قدری پیشرفت کرده که می تواند وجب به وجب تلاویو را در عرض نیم ساعت شخم بزند؛ پس لازم است مردم در برابر این بزدلها محکم باشند.

استاد حوزه علمیه ولی فقیه را بزرگ‌ترین سرمایه نظام معرفی کرد و گفت: در بیداری اسلامی مصر اگر این کشور رهبری با درایت همانند امام خمینی(ره) داشت به طور قطع امروز بعد از نابودی حسنی مبارک شاهد روی کار آمدن دیکتارتور خودفروخته آمریکایی دیگری بدتر از حسنی مبارک نبود.

وی افزود: در ایران نیز چنین است اگر رهبری نباشد در نصف روز همین مسؤولان استخوان‌های یکدیگر را می خوردند و همین برای نابودی نظام کافی است.

 حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بیان داشت: در این سه هفته اخیر رییس جدید قوه قضاییه بستگان مسؤولان را به دادگاه احضار و آنان را محاکمه می کند این اقدام آیت الله رئیسی جای بسی تقدیر و تشکر دارد و لازم است مردم از وی حمایت کنند تا عدالت در جامعه نهادینه شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مردم امروز از فقر، گرسنگی و بیکاری ناراحت نیستند بلکه همه ناراحتی آنان از تبعیض است؛ چرا باید یک عده بخورند و ببرند بعد بروند آمریکا از مردم طلب کار هم باشند و ارث پدر خودشان را از مردم و شهدا طلب کنند.

وی افزود: مردم خودشان به این آقایون رای دادند و زمانی که به آنان می گویند فلان مشکل را حل کنید آقا در جواب می گوید من به رای شما احترام می گذارم شما خودتان به من رای دادید، طلبکار مردم هم می شود؛ یا با خطاب قرار دادن مردم آنان را کم حافظه خوانده و می گویند مردم یادشان می رود و باز ما خواهیم آمد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم! مرد قیام و مجاهدت باشید، بدانید که نباید خود را گول بزنیم، بیرونی‌ها هیچ کاری نمی‌توانند علیه ملت ایران انجام دهند مگر آن که از داخل انجام شود بنابرین اشکالات باید رفع شود و مسؤولان باید درست رفتار کنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات