۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۰۷۷۴۵
رییس علمای صور لبنان:

جبهه مقاومت در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی است

جبهه مقاومت در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی است
رییس علمای صور لبنان عید مقاومت را تبریک گفت و بیان داشت که جبهه مقاومت در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس علمای صور لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته، عید مقاومت را به مردم لبنان تبریک گفت و اظهار داشت: این روز موجب شد که شعله مقاومت در کشورهای عربی و امید برای آزادی فلسطین روشن شود.

وی از مسؤولان لبنان خواست که هر چه سریعتر به مشکلات اساسی و معیشتی مردم رسیدگی کنند و اظهار داشت: مسؤولان لبنان باید بر حقوق کشورشان بر مرزهای زمینی و دریایی تاکید کنند و اعتمادی به میانجیگری های مشکوک نداشته باشند.

رییس علمای صور لبنان تصریح کرد: مقاومت در لبنان و فلسطین در مسیر آزادی منطقه از شر رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارد و ان شاء الله به اهداف خود دست خواهند یافت.

از سوی دیگر ژنرال جوزف عون فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد تا آزادی کامل سرزمینمان از اشغال رژیم صهیونیستی آرام نخواهیم نشست.

فرمانده کل ارتش لبنان به مناسبت عید مقاومت و آزادی خاطر نشان کرد: روز بیست و پنجم می 2000، عید مقاومت و آزادی، روزی درخشان در تاریخ لبنان است که اوج سال‌های مبارزه، ایستادگی و قهرمانی است که لبنانی‌ها این حماسه را در رویارویی با دشمن اسرائیلی ترسیم کردند.

گفتنی است که بیست و پنجم می 2000، اشغالگران صهیونیست از جنوب لبنان بیرون رانده شدند و پیروزی بزرگ مقاومت بر رژیم صهیونیستی ثبت شد.

حزب الله لبنان تنها مقاومتی است در جهان عرب که توانست رژیم صهیونیستی را خوار و ظرف شش سال دو بار این رژیم را شکست داده و به پیروزی دست یابد، پیروزی که کشورهای عربی در طول شصت سال اشغالگری رژیم اسرائیل نتوانسته است آن را به دست آورد.

عقب‌نشینی بی‌قید و شرط رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان که بدون مذاکره انجام شد، یک اقدام نادر و بسیار عجیب بود که هرگز در طول تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی تا آن زمان سابقه نداشت.

ارسال نظرات