۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۰۷۷۴۷
سردار فرجی:

آمریکا جرأت رویارویی با نیروهای ایرانی را ندارد + فیلم

آمریکا جرأت رویارویی با نیروهای ایرانی را ندارد + فیلم
جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گفت: ترامپ که هیچ، بزرگتر از ترامپ هم در مقابل توان جمهوری اسلامی هیچ قدرتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) همدان عصر امروز در مراسم تقدیر از دانشجویان شاهد دانشگاه بوعلی یادآور شد: فرزندان دهه هفتادی کشور امروز در مقابل داعش ایستادگی کردند و انها را شکست دادند که محدودیتی برای استفاده از سلاح در جبهه های آنها وجود نداشت.

وی افزود: هر وسیله جنگی دارای تاریخ مصرفی است و در طول این مدت تا به انقضا برسد باید آن را سه بار امتحان کرد اما ادواتی که اعضا داعش مجهز به ان بودند حتی به زمان اولین امتحان هم نمی رسد و ادواتی را دارا بودند که شاید چندین ماه یا چندین سال دیگر در ارتش های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر خاطر نشان کرد: عده ای از رزمندگان کشور در سال 61 در جنوب کشور شهر 50 هزار نفری را با همراهی سپاه و ارتش و سایر نیروهای پشتیبان آزاد کردند.

وی تصریح کرد: اما امروز در حلب فرزندان دهه هفتادی شما که بهترین غذای آنها کشمش پلویی بود که بعد از یک ماه حضور در منطقه به خوردن آن عادت می کردند توانستند شهر ۵ میلیون نفری حلب را از چنگ داعش ازاد کنند.

سردار فرجی به تهدیدات اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: بنده با آمریکایی ها در عراق و سوریه از نزدیک در ارتباط بودم و زمانی که با افسران ارشد روس ما هم صحبت می شدیم آنها تاکید می کردند که نیروهای امریکایی از نزدیک شدن ایرانی ها به آنها دلهره می گیرند.

وی یادآور شد: هر نیروی آمریکایی که وارد جنگ می شود 15 نوع واکسن به او می زنند در حالی که رزمندگان ما تنها دونوع واکسن ان هم با کمک مدیر علوم پزشکی همدان تزریق می کردند.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) یادآور شد: بعضی ها ادعا می کنند که نیروهای داعشی و آمریکایی چقدر شجاع هستند اما واقعیت این است که بعد از تزریق این واکسن ها تا 45 روز دلهره به آنها سرایت نمی کند و ترس بر آنها غالب نمی شود.

وی تاکید کرد: همه باید بدانند اگر جمهوری اسلامی ملاحضات سیاسی را کنار بگذارد و اجازه بدهند ظرف مدت یک ساعت این آهن پاره آبراهام لینکن را به زیر آب فرو خواهیم برد.

سردار فرجی با ابراز تاسف از ایجاد ترس در جامعه توسط بعضی از رسانه ها و شخصیت های سیاسی بیان داشت: عده ای فکر می کنند که جمهوری اسلامی تمام شده است، اما به این افراد باید گفت که ترامپ که هیچ، بزرگتر از ترامپ هم در مقابل توان جمهوری اسلامی هیچ قدرتی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: البته هیچ زمانی ما از جنگ استقبال نمی کنیم اما اگر روزی اتفاقی بیوفتد نا توان نیستیم و این موضوع را بدانید که با چند حرکت که در دریا صورت گرفت اقایان متوجه قدرت نیروهای جمهوری اسلامی شدند و عقب نشینی کردند.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع)  سردار سلامی را یک فرمانده به تمام معنا عنوان کرد و گفت: ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه و مسلط به دو زبان عربی و انگلیسی هستند و تمام متون مذاکرات را شخصا ترجمه می کند و در کنار این ها حافظ کل قران هم می باشند.

وی تصریح کرد: در هفته پیش که سردار سلامی به مجلس رفتند به آنها اطمینان خاطر دادند که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این که شاید در بعضی از موضوعات اختلاف نظر داشته باشیم اما فرزندان این آب و خاک در دریا محکم ایستاده اند.

سردار فرجی در پایان با اشاره به این که جوانان انقلاب در دفاع از آرمان ها سنگ تمام گذاشته اند اظهار داشت: اگر در زمان جنگ هشت ساله امثال بنده مجرد بودیم و در خاک خودمان می جنگیدیم اما امروز جوانان دهه هفتادی با دو بچه در خاک سوریه برای دفاع از اسلام و اهل بیت در حال جانفشانی هستند./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 15
هادی شاملو
ارسال نظرات