۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۰۷۸۴۰

پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به نماینده ولی فقیه در خوزستان

پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به نماینده ولی فقیه در خوزستان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی‌فرد (زید عزه)
نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز
سلام علیکم و رحمه الله

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان و امامت جمعه اهواز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

قطعاً مردم شریف، مؤمن، انقلابی، مبارز و مقاوم آن استان که در مقاطع مختلف؛ بویژه دفاع مقدس درخشیده‌اند، شایسته بهترین توجهات و ارزنده‌ترین خدمات هستند.

همچنین بدین وسیله آمادگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور و مدیریت استانی آن در خوزستان را در عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در « ارتباط صمیمانه با جوانان و همفکری با علمای حوزه و دانشگاه و همکاری با مسئولان دولتی و فعالان و اثرگذاران اجتماعی» که در حکم معظم له مورد اشاره قرار گرفته است، اعلام می نمایم.

توفیق روزافزون حضرتعالی برای خدمت در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه در کنار مردم مقاوم و وفادار خوزستان را از درگاه خداوند منان خواستارم./1330/د102/ب1

ارسال نظرات