۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۷۸۷۹
با حضور مدیر حوزه علمیه همدان؛

ضیافت افطاری مبلغان مؤسسه تبلیغی سراج برگزار شد

ضیافت افطاری مبلغان مؤسسه تبلیغی سراج برگزار شد
حجت الاسلام ارتقایی گفت: طبق روال هرساله یک شب در ماه رمضان مبلغان گروه تبلیغی سراج همراه خانواده خود دور هم جمع می شوند و از خدمات یکساله آنها تقدیر به عمل می آید.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر موسسه تبلیغی سراج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برگزاری ضیافت افطاری مبلغان گروه تبلیغی سراج خاطر نشان کرد: طبق روال هرساله یک شب در ماه مبارک رمضان مبلغان گروه تبلیغی سراج همراه خانواده خود دور هم جمع می شوند و از خدمات یکساله این عزیزان تقدیر به عمل می آید.

وی افزود: در این مراسم از آن جایی که مبلغان همراه با خانواده به ضیافت افطار دعوت می شوند در جهت بهره‌مندی بیشتر خانواده‌ها خصوصا بچه ‌ها در اردوگاه ابوذر محل برگزاری مراسم فضای تفریحی مطلوبی در اختیار خانواده مبلغان قرار می گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با بیان این که فضای صمیمی در این مراسم حکم فرما است اظهار داشت: در این مراسم حضور مبلغان در کنار خانواده های محترم و صبورشان سبب دلگرمی آنها است و این افتخار را داریم که میزبان این عزیزان باشیم.

وی به مهمانان این مراسم اشاره کرد و گفت: جهت بهره‌مندی بیشتر دوستان و همچنین تکریم بزرگان حوزه، برخی از اساتید و مسؤولان حوزه علمیه همدان و در راس آن، نماینده محترم ولی‌فقیه و مدیر حوزه علمیه استان، نیز از مهمانان این نشست صمیمی هستند.

مدیر گروه تبلیغی سراج خاطر نشان کرد: تعداد مدعوین حاضر در این ضیافت 300 نفر از مبلغان به همراه خانواده های انها بودند که در کنار استفاده از فضای صمیمی و تفریحی این مجموعه، از سخنان و راهنمایی‌های مفید آیت الله موسوی اصفهانی و حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نیز استفاده کردیم./979/ت303/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات